آماده شدن مساجد و حسینیه های قزوین برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی و رئیس ستاد اسکان قزوین از تجهیز ده مسجد، حسینیه و امامزاده برای اسکان اضطراری مسافران ورودی به این استان اطلاع داد.

آماده شدن مساجد و حسینیه های قزوین برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی

به گزارش خبرنگاران، علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعلام اداره کل هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید و شرایط نامساعد جوی در این استان تعداد 10 مسجد، حسینیه و امامزاده برای اسکان میهمانان نوروزی تجهیز شد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین اظهار کرد: طبق هماهنگی های اجرا شده جهت رفاه حال مسافران و میهمانان ورودی به استان علاوه بر افزایش ظرفیت اقامت مدارس در ستاد اسکان، مسجد جامع، مسجد ولیعصر، مسجد کریم اهل بیت، مسجد ملاوردیخانی، مسجد الغدیر، بقعه چهار انبیا، زائرسرای امامزاده حسین (ع) و زائرسرای سلطان سید محمد (ع) با همکاری اداره کل اوقاف استان برای خدمات رسانی و میزبانی از مسافران نوروزی در آماده باش کامل هستند.

وی اضافه کرد: در کلیه مجتمع های خدمات رفاهی و رستوران های بین راهی سطح استان برای در اختیار دادن نمازخانه ها و ارائه خدمات به گردشگران و مسافران در شرایط بحرانی اطلاع رسانی لازم اجرا شده است.

خزائلی یادآور شد: امیدواریم با تمهیدات پیش بینی شده توسط ستاد اجرایی خدمات سفر استان بتوانیم میزبان شایسته ای برای میهمانان ورودی به استان باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7341

به "آماده شدن مساجد و حسینیه های قزوین برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده شدن مساجد و حسینیه های قزوین برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید