از ادعای حمله به اتوبوس پرسپولیسی ها تا پاسخ باشگاه سپاهان

به گزارش مهسان بلاگ، باشگاه سپاهان به ادعای باشگاه پرسپولیس مبنی بر حمله به اتوبوس حامل اعضا تیم فوتبال پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای واکنش نشان داد.

از ادعای حمله به اتوبوس پرسپولیسی ها تا پاسخ باشگاه سپاهان

به گزارش خبرنگاران، بعدازظهر روز شنبه رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: برخی افراد که منتسب به باشگاه سپاهان بوده اند به اتوبوس حامل اعضا این تیم سنگ پرت نموده اند که باعث شکسته شدن شیشه های دو پنجره اتوبوس شده است.

در همین خصوص باشگاه سپاهان بیانیه ای صادر نموده که به توضیح زیر است:

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولادمبارکه سپاهان متاسفانه در این چند روز اخیر و با نزدیک شدن به زمان برگزاری بازی سپاهان در مقابل پرسپولیس، حاشیه سازی های متعددی علیه باشگاه و تیم سپاهان اجرا شده که در آن سعی شده عملکرد موفق فوتبال سپاهان در این فصل اخیر را زیر سوال ببرد که خوشبختانه این شایعات نه تنها خللی در انگیزه فوتبالیست های سپاهان ایجاد ننموده بلکه کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال را بیشتر از همیشه همدل نموده است تا برای اعتلای نام سپاهان و اصفهان کوشش نمایند.

سپاهان و طرفداران پرشورش در این سال ها نشان داده اند که اهل رفتارهای ناجوانمردانه و به دور از اخلاق نیستند و فوتبال سپاهان همیشه حرف هایش را در درون مستطیل سبز به رقبا اثبات نموده است. بزرگترین تیم های آسیایی سابقه حضور در اصفهان را دارند و همگی به نیکی از مهمان نوازی مردم اصفهان یاد نموده اند.

از ساعتی قبل اخباری در مورد آسیب دیدن جزیی اتوبوس تیم پرسپولیس در حاشیه شهر اصفهان و مسیر ورودی اتوبان فرودگاه به داخل شهر اصفهان در رسانه ها منتشر شده که به عنوان میزبان تیم پرسپولیس در اصفهان ضروری است، تاکید کنیم این گونه رفتارها به هیچ وجه در قاموس طرفداران فهیم سپاهان جا ندارد و به وسیله مراجع ذی ربط این مسئله را پیگیری خواهیم کرد تا مقصران اصلی شناسایی شوند و معین گردد که چه کسانی در این حادثه نفع برده اند.

مردم اصفهان از قدیم الایام به مهمان نوازی مشهور بوده اند و در این سال های طولانی که از تاریخ فوتبال سپاهان گذشته به ندرت شاهد بروز رفتارهای خارج از عرف فرهنگ هواداری بوده ایم.

از طرفداران فهمیم و پرشور سپاهان هم درخواست داریم مثل این چند هفته گذشته با حضوری همیشگی و به موقع در استادیوم نقش دنیا و با رعایت احترام تیم حریف به طلایی پوشان سپاهان یاری نمایند تا در ادامه موفقیت های خودشان با انجام یک بازی باکیفیت و جذاب از حداکثر امتیازات خانگی استفاده لازم را ببرند.

به گزارش خبرنگاران، مسابقه بین تیم های سپاهان و پرسپولیس، امروز (یکشنبه) از ساعت 16:10 در استادیوم نقش دنیا برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3454

به "از ادعای حمله به اتوبوس پرسپولیسی ها تا پاسخ باشگاه سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از ادعای حمله به اتوبوس پرسپولیسی ها تا پاسخ باشگاه سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید