اقدام خداپسندانه سردار آزمون پس برد شیرین تیم ملی

به گزارش مهسان بلاگ، سردار آزمون پس از برد پرگل تیم ملی فوتبال کشورمان در روز گذشته اقدامی زیبا و خداپسندانه ای را انجام داد.

اقدام خداپسندانه سردار آزمون پس برد شیرین تیم ملی

به گزارش خبرنگار ، سردار آزمون فوتبالیست و لژیونر تیم ملی کشورمان پس از برد 14 بر صفر دیروز در برابر تیم فوتبال کامبوج در اقدامی خداپسندانه و زیبا به ملاقات کودکی بیمار رفت.

پس از برد پرگل یوزپلنگ های ایرانی در برابر کامبوج علاوه بر تماشاگران حاضر در استادیوم آزادی، فوتبال دوستان کشورمان از این برد شیرین ابراز خوشحالی کردند. بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران نیز در شادی مردم سهیم شده و از تشویق همه تماشاگران تشکر کردند. در این میان سردار آزمون بازیکن تاثیرگذار تیم فوتبال ایران که پیروز شده بود در مسابقه روز گذشته 3 گل را به ثمر برساند و اصطلاحا هت ریک کند، شادی خود را با کودکی بیمار به نام عبدالباسط تقسیم کرد.

عبدالباسط کودک خردسالی است که به بیماری نادر مبتلا شده و همیشه آرزوی دیدن سردار آزمون را داشته است. سردار با ملاقات از عبدالباسط صحنه هایی زیبا را رقم زد و این کودک بیمار و خانواده اش را شاد کرد. آزمون پیراهن خود را امضا کرد و به عنوان هدیه به عبدالباسط تقدیم کرد.

سردار آزمون برای یاری به سیل زدگان گلستان رخت جهادی به تن کرد +فیلم

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 21481

به "اقدام خداپسندانه سردار آزمون پس برد شیرین تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام خداپسندانه سردار آزمون پس برد شیرین تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید