انفجار در مراسم جشن اکتبر در کالیفرنیا

به گزارش مهسان بلاگ، در حادثه انفجار در مراسم جشن اکتبر در ایالت کالیفرنیا آمریکا دستکم چندین نفر زخمی شدند.

انفجار در مراسم جشن اکتبر در کالیفرنیا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در یک حادثه انفجار در مراسم جشن اکتبر موسوم به اکتبرفست در ساحل هانتینگتون ایالت کالیفرنیا آمریکا دستکم چندین نفر زخمی شدند.

رسانه های آمریکایی گزارش کردند که اواخر روز شنبه به وقت محلی (اوایل روز یکشنبه به وقت تهران) در پی یکسری انفجار ها در مجتمع اولد ورلد ویلج (Old World Village) در هانتینگتون بیچ ایالت کالیفرنیا چندین نفر زخمی شدند.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

بنا به گزارش شبکه روسی راشاتودی، چندین نفر از شاهدان ماجرا گفته اند که دستکم سه انفجار به وقوع پیوست و کلیپ های ویدوئی از این انفجار ها را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند.

گزارش های اولیه حاکی از آن است که احتمالاً انفجار بر اثر نقص فنی در ترانسفورماتور به وقوع پیوسته است، اما مقامات محلی هنوز این احتمال را تأیید ننموده اند.

بنا به گفته مسئولان آتش نشانی هانتینگتون بیچ، احتمالاً تعدادی از افرادی که در مرکز خرید و سالن غذاخوری حضور داشتند و تعدادی از پرسنل آتش نشانی در این انفجار های متوالی زخمی شده اند.

این حادثه که حدود ساعت 20:15 شب گذشته (شنبه) به وقت محلی به وقوع پیوسته است موجی از وحشت را در افرادی که در محل حضور داشتند، به وجود آورد.

یکی از افرادی که در محل حادثه حضور داشت، در توصیف این انفجار ها گفت: شبیه انفجار یک نارنجک بزرگ بود و بعد از آن حدود 10 تا 20 ثانیه بعد انفجار دوم به وقوع پیوست.

بر اساس این گزارش، گرچه احتمال داده می گردد تعدادی در این حادثه زخمی شده باشند، اما هنوز تعداد دقیق افرادی که در این حادثه آسیب دیده اند، نامشخص است.

بعضی شاهدان ماجرا می گفتند درست دقایقی قبل از وقوع انفجار اول، چراغ ها خاموش و روشن می شد و بعضی دیگر از شاهدان ماجرا قبل از وقوع انفجار اول، مشکل اتصالات برق را گزارش نموده بودند.

طبق گزارش راشاتودی، بعد از وقوع این حادثه، آمبولانس ها و خودرو های آتش نشانی به سرعت در محل حادثه مستقر شد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 20318

به "انفجار در مراسم جشن اکتبر در کالیفرنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار در مراسم جشن اکتبر در کالیفرنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید