تاریخچه بازیهای استقلال و صنعت نفت، 14 بازی بدون حتی یک مساوی!

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم های استقلال و صنعت نفت در تاریخ رقابتهای لیگ برتر تاکنون 14 بار با یکدیگر دیدار داشته اند که در این دیدارها 7 بار استقلال و 7 بار صنعت نفت پیروز شده اند و هیچ یک از بازیهای دو تیم در لیگ برتر تاکنون مساوی نشده است.

تاریخچه بازیهای استقلال و صنعت نفت، 14 بازی بدون حتی یک مساوی!

آبی پوشان در مجموع این بازیها 24 گل و صنعت نفت نیز در 18 گل زده اند و استقلال از نظر گل زده نسبت به صنعت نفت برتری دارد.

بهترین نتیجه ای که استقلال برابر صنعت نفت گرفته به پیروزی 6 بر 2 آنها در فصل 90-89 باز می گردد. این بازی در تاریخ 90/2/3 و به میزبانی استقلال انجام شد. هادی شکوری، فرهاد مجیدی، آرش برهانی، مجتبی جباری و سید مهدی سید صالحی (2 گل) در آن بازی برای آبی پوشان گلزنی کردند.

بهترین نتیجه ای هم که تیم صنعت نفت در این 14 بازی مقابل استقلال گرفت، پیروزی 2 بر صفر در همان فصل بود. صنعتی ها در دیداری که در تاریخ 89/8/13 در آبادان انجام شد توانستند آبی پوشان را با نتیجه دو بر صفر مغلوب نمایند.

استقلال و صنعت نفت برای پانزدهمین بار در رقابتهای لیگ برتر به مصاف هم می روند. این دیدار از ساعت 17:30 امروز (پنجشنبه 8 آذر) و به میزبانی استقلال در استادیوم آزادی برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3202

به "تاریخچه بازیهای استقلال و صنعت نفت، 14 بازی بدون حتی یک مساوی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخچه بازیهای استقلال و صنعت نفت، 14 بازی بدون حتی یک مساوی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید