تصمیم گیرند نهایی شفر است، در حق رحمتی اجحاف شد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، اشکان نامداری پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر ماشین سازی تبریز در استادیوم آزادی گفت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و توانستیم یک برد حساس را بدست آوریم. ماشین سازی کاملاً تدافعی بازی می کرد اما با تغییراتی که شفر در نیمه دوم انجام داد قائدی جوان توانست یک گل حساس را برای استقلال به ثمر رساند تا ما همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانیم.

تصمیم گیرند نهایی شفر است، در حق رحمتی اجحاف شد

نامداری در پاسخ به این پرسش که آیا رحمتی تا خاتمه فصل نیمکت نشین خواهد بود یا خیر گفت: خوشبختانه این بازیکن مصدومیتش تمام شده و به تمرینات بازگشته، هر دوی دروازه بانه ای ما از آمادگی کامل برخوردارند اما اینکه چه کسی درون دروازه قرار می گیرد تصمیم گیرنده اصلی شفر است.

نامداری در مورد اتفاقاتی که بعد از دربی برای رحمتی افتاد، گفت: متأسفانه در حق رحمتی اجحاف شده است. او مستحق این رفتار نبود. رحمتی کاپیتان تیم استقلال است و زحمات زیادی برای این تیم کشیده اما نمی دانیم چرا بعضی ها علیه او شعار داده و در فضای مجازی به او توهین می نمایند. وظیفه ما این است قدر بازیکنانی را که برای استقلال زحمت می کشند بدانیم. من امیدوارم رحمتی همچنان برای استقلال مفید باشد.

مربی گلرهای استقلال در خاتمه گفت: از فردا باید به فکر بازی برابر الهلال باشیم. این برد را فراموش خواهیم کرد و تمام تمرکزمان را برای دیدار برابر الهلال خواهیم گذاشت تا همچون بازی رفت، این تیم را شکست دهیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8241

به "تصمیم گیرند نهایی شفر است، در حق رحمتی اجحاف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم گیرند نهایی شفر است، در حق رحمتی اجحاف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید