تنها دغدغه قرمزها: یک مهاجم، همین!

به گزارش مهسان بلاگ، اکبر منتشلو ، حرف و حدیث ها این روزها در پرسپولیس زیاد است. جدایی گادوین مشنا، خارج کردن انصاری از لیست پرسپولیس، جدا شدن برخی بازیکنان دیگر، تغییرات درون دروازه پرسپولیس و ... حرفهایی هستند که قبل از آغاز تمرینات پرسپولیس دهان به دهان می چرخد و شاید فقط به علت نبودن برانکو در ایران، همه چیز به سمت او سوق داده می گردد، مدیران پرسپولیس حرفی در باره این خبرها نمی زنند و تایید و تکذیبی هم در کار نیست و رسانه ها و طرفداران به سرانجام هفته و حضور برانکو در ایران سوق داده می شوند. چیزی که شاید زیاد هم بد نباشد، البته نه برای باخبر شدن از وضعیت تیمی مثل پرسپولیس، بلکه برای اینکه مدیران این باشگاه فعلاً برنامه هایشان را در زاویه تاریکی از اتفاقات این روزهای فوتبال کشورمان نگه دارند.

تنها دغدغه قرمزها: یک مهاجم، همین!

اما برای رسانه ها و به خصوص طرفداران این موضوع زیاد دلچسب نخواهد بود. رسانه ها براساس وظیفه ذاتی خود به دنبال اطلاع رسانی هستند و البته طرفداران هم خیلی دوست دارند تا همگام و همراه با تیمشان از شرایط و اوضاع و احوال مطلع باشند. به طور حتم بعد از محرومیت پرسپولیس از دو پنچره نقل و انتقالات، حالا طرفداران کاملاً مشتاق هستند که تیمشان خیلی خوب و حتی برای قهرمانی در آسیا بسته گردد، مخصوصاً اینکه ثابت کادر فنی پرسپولیس همه چیز را برای حضور رویایی این تیم در آسیا آماده نموده است. شاید بتوان گفت به همین خاطر است که طرفداران بیشتر از هر زمانی به دنبال اخبار نقل و انتقالات تیمشان هستند.

همانطور که ذکر شد منش مدیران پرسپولیس فعلاً به عدم شفاف سازی و اطلاع رسانی است، اما با نگاهی به شرایط این روزهای تیم و نحوه مدیریت برانکو در سالهای گذشته به نظر می رسد با وجود جذب شدن برخی بازیکنان در این تیم، تغییرات زیاد دیگری در پرسپولیس شاهد نخواهیم بود. سروش رفیعی، مهدی ترابی، محمد نادری و مهدی شیری قبل از رسیدن پرسپولیس به نقل وانتقالات، در دام این تیم افتاده بودند و طرفداران از مدت ها پیش منتظر حضور این بازیکنان بودند و البته برانکو زمان زیادی برای فکر کردن به این موضوع داشت، اینکه این بازیکنان درکجای ترکیب تیمش قرار می گیرند و چقدر می تواند به آنها تکیه نمایند و همین طور طرفداران هم خیالشان راحت بود. مهدی شریفی و سعید کریمی هم در نیم فصل دوم به جمع پرسپولیسی ها اضافه خواهند شد که آنها نیز غریبه نخواهد بودند. جذب محمد نادری بسیاری از مسائل برانکو را حل خواهد نمود او به خوبی می داند که در غیاب انصاری و ماهینی، نادری می تواند عصای دستش باشد. ازطرف دیگر برانکو در خط دفاع تیمش هم خیال آسوده ای دارد، او با داشتن بازیکنانی مثل شجاع خلیل زاده و بخصوص سید جلال حسینی در دفاع از دروازه فشاری و کمبودی را احساس نخواهد نمود.

با وجود حرف و حدیث های که همچنان در باره بیرانوند وجود دارد و همچنان شایعات در باره جدایی او از پرسپولیس داغ داغ است، برانکو در اینجا هم مسئله ای را احساس نمی کند، او به احتمال زیاد از حفظ دروازه بان اول تیم ملی و تیمش کاملا مطمئن است و برای همین سکوت باشگاه و برانکو نوعی تاییدیه ادامه حضور بیرانوند را به همراه دارد.

باید اقرار کرد که برانکو در خط حمله هم مسئله ای ندارد، اما از آنجا که پرسپولیس قرار است نمایش متفاوتی حتی نسبت به روزهای موفق گذشته داشته باشد، به نظر می رسد تا اینجای کار فقط باید منتظر تغییرات برانکو در خطه حمله باشیم. به خصوص اینکه همیشه در مورد عملکرد مهاجم سیه چرده پرسپولیس یعنی گادوین منشا همیشه انتقادهای وجود داشته است و البته بسیاری از طرفداران نظر مثبتی روی این بازیکن نداشته وندارند. شاید برهمین اساس بود که بیشتر خبرها مربوط به حضور رضا قوچان نژاد و یا مهدی طارمی و یا حتی یک مهاجم خارجی در پرسپولیس بوده و هست.

در هر صورت زمان برای بیشتر شدن و شنیدن شایعات رو به خاتمه است، زمان زیادی تا رسیدن برانکو به ایران و حضور در جمع سرخپوشان باقی نمانده است. این مربی کروات قبل از آغاز کارش در تیمش به احتمال زیاد تکلیف تنها موضوع باقی مانده در تیمش را تعیین خواهد نمود و بعداز آن آغاز تمرینات طاقت فرسای سرخ پوشان خواهد بود.

دو مجهول و 16 معلوم در معادله تیمی پرسپولیس

طبق قوانین لیگ برتر هر تیم می تواند 18 بازیکن بزرگسال در ترکیب تیمش داشته باشد. تا اینجای کار علیرضا بیرانوند، رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، محمد انصاری،، محسن ربیع خواه، شجاع خلیل زاده، امید عالیشاه، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، احمد نورالهی، شایان مصلح، منشا، مهدی شیری، مهدی شریفی، مهدی ترابی و سروش رفیعی جزء بازیکنان بزرگسال پرسپولیس هستند که با اتفاقات اخیر به نظر می رسد یک نفر یعنی منشا ازاین ترکیب کم و یک مهاجم خارجی دیگر به این ترکیب اضافه خواهد شد. با این اوصاف می توان نتیجه گرفت که ترکیب پرسپولیس با حداقل تغییر خواهد بود، چنانچه حتی اگر برانکو به بازیکن دیگری هم احتیاج داشته باشد، پرسپولیس به جهت بهره گیری از بازیکنان جوان و امتحان پس داده، جا برای جذب خواهد داشت. این در حالی است که بازیکنانی مثل علی علیپور، آدام همتی، ابوالفضل درویش وند، سیامک نعمتی، شاهین عباسیان و بشار رسن نیز در خدمت پرسپولیس خواهند بود.

11

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4159

به "تنها دغدغه قرمزها: یک مهاجم، همین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها دغدغه قرمزها: یک مهاجم، همین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید