توضیحاتی در مورد حاشیه های اسکان تیم صنعت نفت در رفسنجان

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، امیرحسین پیروانی عصر شنبه پس از تساوی تیمش برابر مس رفسنجان اظهار کرد: عوامل متعددی تأثیرگذار بود تا این بازی کیفیت لازم را نداشته باشد؛ هم مس رفسنجان هم نفت آبادان بازیکنان تأثیرگذاری دارند و تفکراتی پشت این تیم ها وجود دارد که با این تفکرات تیم ها در زمین ظاهر می شوند.

توضیحاتی در مورد حاشیه های اسکان تیم صنعت نفت در رفسنجان

وی اضافه کرد: متأسفانه برای هر دو تیم وزش شدید باد و برای تیم ما کیفیت چمن مصنوعی تأثیرگذار بود که می طلبد شرایط متفاوتی داشته باشد. همچنین راستا طولانی که طی کردیم و اتفاقاتی که رخ داد سبب شد بازی کیفیت لازم را نداشته باشد.

وی توضیح داد: به خاطر شرایط باد، توپ در هوا در جریان بود و هر دو تیم مخصوصاً در نیمه دوم روی به ارسال مستقیم آوردند که موقعیت گل آن چنانی روی هر دو دروازه ایجاد نشد و فکر می کنم نتیجه مساوی نتیجه عادلانه ای بود.

بازیکنان صنعت نفت به دنبال وقت کشی نبودند

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به سوالی درباره وقت کشی تیم نفت آبادان به ویژه در نیمه دوم، گفت: با این نظر موافق نیستم. راستای که آمدیم راستای طولانی بود، اخراج یکی از بازیکنان به تیم فشار مضاعفی آورد، زمین چمن مصنوعی بازیکنان ما را خسته تر می نماید، دو بازیکنی که روی زمین افتاده بودند بازیکنان تعویضی بودند و اگر بازیکن ما روی زمین افتاد هدف ما وقت کشی نبود.

پیروانی در این زمینه ادامه داد: با نگاهی به لیست بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان پی می برید که پنج بازیکن بیست ساله، 19 ساله و 18 ساله امروز در ترکیب ما بودند. اگر تیم های دیگر از بازیکنان 23 ساله به عنوان جوانگرایی استفاده می نمایند ارزشمند و طبیعی است اما تیم ما تیمی بسیار بسیار جوان است و این شهامت سرمربی تیم را می رساند که در یک بازی خارج از خانه مقابل مس رفسنجان که در هفته های اخیر فوتبال قابل قبولی ارائه داده است با این پنج بازیکن وارد میدان می گردد و دلم می خواهد به این موضوع نگاه ویژه تری گردد.

وی درباره حفظ صندلی تیمش در جدول لیگ برتر گفت: الان نه زمان آن نیست که ما بخواهیم به خاتمه فصل فکر کنیم و نه توجهی به این موضوع داریم. تیم ما جوان است و برای هر پنج بازی برنامه داریم و امتیازهایی را تعریف نموده ایم که تا به امروز خوشبختانه از چیزی که می خواستیم عقب نیستیم. این قول را به طرفداران می دهیم که تمام تلاشمان را کنیم تا بهترین عملکرد و بهترین کیفیت را داشته باشیم.

پیروانی درباره اعلام زمان شروع فصل جابجایی و فعالیت بعضی تیم ها گفت: متأسفانه جابجایی در فوتبال کشور شروع شده است، قاعده این است که زمانی را اعلام می نمایند تا جابجایی صورت بگیرد اما متأسفانه تیم هایی هستند که تماس های خود را شروع نموده اند، تیم ما هم از این قاعده مستثنی نیست و براساس احتیاج تیم و پتانسیل باشگاه وارد جابجایی خواهیم شد. با توجه به بازی های تیم ملی و لیگ قهرمانان آسیا مسابقات فشرده برگزار گردید و ما هم احتیاج داریم تیم مان را تقویت کنیم.

توضیحات پیروانی در خصوص حاشیه های اسکان تیم صنعت نفت در رفسنجان

مربی نفت آبادان در خصوص حضور این تیم در رفسنجان و چگونگی رسیدن آنها به این شهر و اسکان آنها در یکی از هتل های رفسنجان، گفت: با توجه به اینکه کرمان از استان های برخوردار کشور است و داعیه این را دارند که تیم های دیگرشان نیز در لیگ برتر حضور داشته باشند و هزینه خوبی در فوتبال می نماید اما حرف من این است اگر تیمی می خواهد در لیگ برتر باشد باید تمهیدات لازم برای تیم های میهمان نیز فراهم کند. ما برای این مسابقه 3.5 ساعت قبل حرکت کردیم.

پیروانی با اشاره به اینکه ما روز پنجم تماسی با یکی از هتل های رفسنجان داشتیم به ما اعلام کردند که نگرانی بابت اسکان شما وجود ندارد، هفتم که تماس گرفتیم گفتند 7 اتاق برای شما آماده است، اما پس از آن گفتند 4 اتاق بیشتر نداریم، اضافه کرد: این مسائل اگر واقعی باشد، شائبه ای برای ما به وجود می آورد، اگر هفت روز پیش می گفتند اتاق نداریم درست بود اما 48 ساعت قبل از بازی این موضوع مشکل ساز می گردد. خدا را گواه می گیرم این مسائل بدون کم و زیاد و دقیقاً همینگونه بود، امیدوارم مسئولان شهر رفسنجان تمهیداتی را در نظر بگیرند که تیم میهمان راحت به این شهر بیایند، البته این گلایه تنها تیم ما نیست بلکه تیم های دیگر هم این مشکل را داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 75896

به "توضیحاتی در مورد حاشیه های اسکان تیم صنعت نفت در رفسنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحاتی در مورد حاشیه های اسکان تیم صنعت نفت در رفسنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید