فراوری فصل جدید مجله هنری ایران در پرس تی وی

به گزارش مهسان بلاگ، سری جدید مجله هنری ایران، با هدف معرفی جشنواره ها و رویدادهای هنری محلی ایران در شبکه پرس تی وی فراوری می گردد.

فراوری فصل جدید مجله هنری ایران در پرس تی وی

به گزارش خبرنگاران، ضحی شهریاری - تهیه کننده این برنامه - با اعلام این خبر گفت: فراوری سری جدید مجله هنری ایران در 26 قسمت 25 دقیقه ای شروع شده و در هر قسمت به معرفی یک رویداد هنری در ایران می پردازد.

وی با اشاره به سوژه محور بودن این برنامه و تمرکز آن بر رویدادها و جشنواره های بومی و محلی ایران، اضافه نمود: این برنامه صرفا یک اطلاع رسانی درباره وقایع هنری نیست، بلکه هدف اصلی آن شناساندن هنر ایرانی از جمله هنرهای تجسمی، سینما، موسیقی، هنرهای بومی و ... از جمله جشنواره کوچه موسیقی در بوشهر، جشنواره پویانمایی در همدان، جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان به مخاطب بین المللی است.

او توضیح داد: در هر قسمت با افراد مرتبط با یک رویداد هنری همراه می شویم و از زبان آنها به معرفی هنرهای ایرانی و هنرمندان حوزه های مختلف هنری خواهیم پرداخت.

پوریا اوسطی (کارگردان و تدوینگر)، گل آرا خلیلی (پژوهشگر)، مجید خاکپور (دستیار تهیه) و امید روشندل (مجری) از جمله عوامل تهیه سری جدید برنامه مجله هنری ایران هستند که طبق اعلام، پس از طی مراحل فراوری به زودی در کنداکتور پخش شبکه پرس تی وی قرار می گیرد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 18593

به "فراوری فصل جدید مجله هنری ایران در پرس تی وی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری فصل جدید مجله هنری ایران در پرس تی وی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید