تیراندازی مرگبار در شمال پاکستان 5 کشته و 8 زخمی برجای گذاشت

به گزارش مهسان بلاگ، اتوبوس حامل مسافران از شهر مرکزی به سمت منطقه نلتر در حرکت بود که مهاجمان ناشناس با توقف آن سرنشینان را به رگبار بستند.

تیراندازی مرگبار در شمال پاکستان 5 کشته و 8 زخمی برجای گذاشت

پلیس پاکستان خاطرنشان کرد: حمله مسلحانه مهاجمان ناشناس به یک دستگاه خودروی مسافربری در شمال این کشور منجر به کشته شدن دست کم پنج مسافر و زخمی شدن هشت نفر دیگر شد.

به گزارش ایرنا، رسانه های پاکستانی روز پنجشنبه محل وقوع این تیراندازی مرگبار را منطقه نلتر در حوالی شهر گلگیت مرکز ایالت گلگیت-بلتستان در شمال این کشور عنوان کردند.

پلیس ایالتی اضافه نمود: اتوبوس حامل مسافران از شهر مرکزی به سمت منطقه نلتر در حرکت بود که مهاجمان ناشناس با توقف آن سرنشینان را به رگبار بستند.

گزارش شبکه های خبری پاکستان از کشته شدن پنج نفر در دم و زخمی شدن هشت مسافر دیگر حکایت دارد.

پلیس پاکستان خاطرنشان کرد که در حال آنالیز ماهیت این حمله و شناسایی فوری عوامل تیراندازی به غیرنظامیان است. تا به امروز هیچ گروهی مسؤولیت این حمله مسلحانه را برعهده نگرفته است.

اوایل مرداد سال گذشته نیز درگیری نیروهای امنیتی با تروریست ها در ایالت گِلگیت بَلتستان در شمال پاکستان موجب کشته شدن پنج مامور مبارزه با تروریسم و زخمی شدن پنج تن دیگر شده بود.

بعضی مناطق این ایالت شمالی پاکستان در گذشته نیز شاهد حملات افراط گرایان و عناصر گروه های غیرقانونی علیه نیروهای امنیتی و غیرنظامیان بوده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: عصر ایران
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 80160

به "تیراندازی مرگبار در شمال پاکستان 5 کشته و 8 زخمی برجای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی مرگبار در شمال پاکستان 5 کشته و 8 زخمی برجای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید