تیم ملی بعد از لیگ استارت می زند، هیچ تداخلی در برنامه ها نداریم

به گزارش مهسان بلاگ، ابراهیم مهربان با بیان اینکه برگزاری رقابتهای لیگ برتر با دستاوردهای مطلوب اقتصادی و فنی همراه است به خبرنگاران گفت: برگزاری رقابتهای لیگ را می توان یک رویداد و اتفاق مطلوب در کشتی خواند که مربیان و کشتی گیران را از نظر اقتصادی منتفع می نماید و پویایی و هیجان خاصی در این عرصه بوجود می آورد.

تیم ملی بعد از لیگ استارت می زند، هیچ تداخلی در برنامه ها نداریم

وی توضیح داد: هر چند برگزاری لیگ کشتی یکی از اولویت های این رشته است اما باید هماهنگی و برنامه های ریزی خوبی هم داشته باشد تا بتواند از هر نظر مثبت و سازنده تلقی گردد. خوشبختانه ما درلیگ سال جاری شاهد این موضع هستیم و با توجه به برنامه های لیگ، هیچ تداخل و مسئله ای با برنامه ها نمی بینیم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: علاوه بر مباحث اقتصادی و درآمدزایی لیگ برای کشتی گیران و مربیان باید به بحث فنی این مسابقات هم اشاره نمود. طبیعتا بسیاری از کشتی گیران جوان و باانگیزه می توانند در این میدان داخلی به مصاف بزرگان کشتی ایران و دنیا بروند و تجربه خوبی کسب نمایند. ممکن است کشتی گیران جوان ما هیچگاه نتوانند در رقابتهای بین المللی به مصاف بزرگان کشتی بروند اما لیگ این بستر را فراهم می نماید تا آنها بتوانند در برابر نام های بزرگ کشتی قرار گیرند.

مهربان با اشاره به برنامه های تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: برنامه های مدون تیم ملی توس غلامرضا محمدی و کادر فنی تنظیم و به مدیر فنی تیم های ملی ارائه شده است. طبق برنامه ریزی های مدون کادر فنی و با موافقت فدراسیون کشتی، تیم ملی بعد از سرانجام پیکارها لیگ استارت خواهد زد تا بتوانیم در ادامه به اهداف خودمان تا قبل از المپیک 2020 برسیم.

وی در سرانجام به اولویت برنامه های تیم ملی اشاره نمود و گفت: کسب سهمیه های باقی مانده المپیک از اولویت های ماست که باید بتوانیم در میادین گزینشی پیش رو به این هدف برسیم. ضمن اینکه تجهیز و آماده سازی بهترین نفرات برای حضور در المپیک و کسب نتیجه در این میدان بزرگ هم به عنوان مهمترین هدف ما در اولویت واقع شده است وباید با توجه به محدودیت زمانی تا المپیک به آن توجه خاصی گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 22903

به "تیم ملی بعد از لیگ استارت می زند، هیچ تداخلی در برنامه ها نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی بعد از لیگ استارت می زند، هیچ تداخلی در برنامه ها نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید