تیک توک در فیسبوک رکورد زد ، 1 میلیارد نفر در حال ارسال ویدئو هستند

به گزارش مهسان بلاگ، شبکه اجتماعی ویدئویی تیک توک پیروز شد در فیسبوک رکورد زده و 1 میلیارد نفری گردد. تیک توک یک شبکه اجتماعی نوگرا و جذاب است که در بعضی از کشورها طرفدارانی 2 اتشه دارد.

تیک توک در فیسبوک رکورد زد ، 1 میلیارد نفر در حال ارسال ویدئو هستند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اگرچه تیک توک در شبکه های اجتماعی مختلفی سازگاری و دانلود دارد، اما به نظر می رسد فیسبوکی ها علاقه بیشتری به تیک توک نشان داده اند و بیش از 1 میلیارد بار این پلتفرم را دانلود نموده اند.

این برنامه ویدئویی اجتماعی، به کاربران اجازه می دهد تصایر و ویدئوهای خود را با استفاده از موسیقی های محبوبشان به اشتراک بگذارد و کلیپ ها را با دوستان خود مشترک شوند. این برنامه برای کاربران اندروید و iOS در دسترس است. با این وجود بر اساس اطلاعات جدیدی که توسط شرکت Tower منتشر شده است، در حال حاضر کاربران فیسبوک تسلط بیشتری بر بازار تیک توک دارند.

الیور یه مدیر ارشد این آنالیز در قالب یک پست وبلاگی در این خصوص گفت: حدود 663 میلیون از نصب برنامه تیک توک به شکل آزاد در سال 2018 اتفاق افتاده است.اما این برنامه به وسیله فیس بوک در سال گذشته حدود 711 میلیون بار نصب شده بود و اینستاگرام نیز شاهد 444 میلیون بارگیری جدید بود.

تیک توک از جمله برنامه های محبوب در فضای شبکه های اجتماعی آسیا است. این برنامه توسط شرکت چینی ByteDance ایجاد شده است، که طبق گزارش رویتر، ارزشی 75 میلیارد دلاری دارد.

در دنیایی که سیستم های مبتنی بر شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک به طور مدام در حال تغییر و تحول هستند، برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات می توان از تیک توک استفاده کرد.

لینک کوتاه

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: انتخاب
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6108

به "تیک توک در فیسبوک رکورد زد ، 1 میلیارد نفر در حال ارسال ویدئو هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیک توک در فیسبوک رکورد زد ، 1 میلیارد نفر در حال ارسال ویدئو هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید