جدال دیدنی آزادکاران مدعی وزن 97 کیلوگرم در بلاروس

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، طبق نظر کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، ترکیب تیم اعزامی به رقابتهای جهانی بعد از اعزام برخی اردونشینان منتخب به تورنمنت بین المللی مدوید معین خواهد شد. میدانی تدارکاتی و سخت که برای مدعیان وزن 97 کیلوگرم از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است.

جدال دیدنی آزادکاران مدعی وزن 97 کیلوگرم در بلاروس

کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد تاکنون به اجماع کلی در خصوص اکثر نفرات اعزامی به رقابتهای جهانی رسیده، اما همچنان در برخی اوزان از جمله 97 کیلوگرم با شک و تردید همراه است. بدین ترتیب چهار مدعی اصلی این وزن یعنی رضا یزدانی، علیرضا گودرزی، مجتبی گلیج و اسماعیل نجاتیان در تورنمنت بین المللی مدوید به میدان خواهند رفت تا در نهایت کادر فنی تیم ملی بهترین گزینه را برای رقابتهای جهانی مجارستان انتخاب کند.

در کنار این نفرات قرار است یونس امامی و باقر یخکشی هم به تورنمنت مذکور اعزام شوند و از سوی کادر فنی محک بخورند.

اما یکی از اتفاقات مهم این تورنمنت حضور احتمالی رضا یزدانی بعد از ماهها دوری از میدان به دلیل مصدومیت است که این میدان خارجی می تواند نقطه بازگشت او باشد. هر چند که رضا یزدانی اعلام نموده تمایلی به حضور در این تورنمنت ندارد، اما هنوز این احتمال وجود دارد کاپیتان پیشین تیم ملی از تصمیم خود منصرف و راهی بلاروس گردد.

به هر حال تورنمنت بین المللی کشتی الکساندر مدوید طی روزهای 23 تا 25 شهریور ماه در شهر مینسک بلاروس برگزار خواهد شد که مدعیان وزن 97 کیلوگرم اردوی تیم ملی، نبرد سختی را برای رسیدن به رقابتهای جهانی پیش رو خواهند داشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 987

به "جدال دیدنی آزادکاران مدعی وزن 97 کیلوگرم در بلاروس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال دیدنی آزادکاران مدعی وزن 97 کیلوگرم در بلاروس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید