جو بایدن رسما نامزد انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا شد

به گزارش مهسان بلاگ، فارس نوشت: پس از ماه ها برآورد، جو بایدن معاون باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در نهایت در یک پیام توییتری رسماً از تصمیم خود برای شرکت در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا بعنوان نامزد حزب دموکرات خبر داد.

جو بایدن رسما نامزد انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا شد

معاون رئیس جمهور سابق آمریکا در یک پیام توییتری از تصمیم خود برای شرکت در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 2020 کشورش خبر داد.

پس از ماهها برآورد، جو بایدن معاون باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در نهایت در یک پیام توییتری رسماً از تصمیم خود برای شرکت در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا بعنوان نامزد حزب دموکرات خبر داد.

بایدن در صفحه توییتر خود در خصوص شرکت در رقابت های انتخاباتی 2020 نوشت:ارزش های اساسی این ملت... جایگاه ما در جهان...دموکراسی ما... همه چیز که باعث شده آمریکا، آمریکا شود، به خطر افتاده است. به همین دلیل است که امروز، من نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را اعلام می کنم.

آخرین نظرسنجی های اجرا شده میان طرفداران حزب دموکرات نشان می دهد بایدن بالاتر از برنی سندرز در صدر محبوب ترین نامزدهای احتمالی انتخابات آینده آمریکا واقع شده است و اگر انتخابات امروز برگزار شود حتی می تواند دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا را شکست دهد.

بایدن در حالی رسماً نامزدی دموکرات ها در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 2020 را اعلام کرده است که در هفته های اخیر با دو ادعای سوءرفتار با زنان روبرو شده است که بایدن این ادعاها را رد کرده است.

2323

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8537

به "جو بایدن رسما نامزد انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جو بایدن رسما نامزد انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید