حق وردی: یک پنالتی استقلال دیده نشد، ضربه بازیکن سایپا گل نشد

به گزارش مهسان بلاگ، یک کارشناس داوری فوتبال می گوید بیژن حیدری قضاوت در مجموع خوبی در مصاف استقلال و سایپا داشته است.

حق وردی: یک پنالتی استقلال دیده نشد، ضربه بازیکن سایپا گل نشد

تورج حق وردی کارشناس داوری فوتبال در گفت وگو با خبرنگاران درباره عملکرد داور در بازی استقلال و سایپا در چارچوب رقابتهای جام حذفی اظهار کرد: تمام اخطارهای داور در این بازی درست بود. دو پنالتی که برای استقلال گرفته شد کاملا درست بود و هر دو صحنه بازیکنان سایپا به روی بازیکنان استقلال خطا انجام دادند.

او ادامه داد: در دقیقه 45 و در محوطه جریمه سایپا توپ به دست بازیکن سایپا خورد و باید داور این صحنه را پنالتی اعلام می کرد که این اتفاق نیفتاد. در دقیقه 48 موقعیت سایپا که به دیرک دروازه خورد و در ادامه روی خط دروازه اصابت کرد، گل نبود و تصمیم داور در این صحنه درست اعلام شد. در دقیقه 50 فرشید اسماعیلی در محوطه جریمه سایپا به زمین می افتد اما داور آن را پنالتی اعلام نمی کند و به فرشید اسماعیلی کارت زرد می دهد که این تصمیم داور هم درست بود و اخطاری که داور داد کاملا به جا بود.

حق وردی ادامه اظهار کرد: در دقیقه 51 مهدی ترابی در محوطه جریمه با اصابت بازیکن استقلال به زمین می خورد اما این اصابت طوری نبود که داور آن را پنالتی اعلام کند و کرنری که در ادامه برای سایپا اعلام شد درست بود.

حق وردی درباره خطایی که در دقیقه 63 برای سایپا اعلام می گردد اظهار کرد: این خطا در پشت محوطه بود و داور آن را به درستی گفت و پنالتی نباید اعلام می شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2547

به "حق وردی: یک پنالتی استقلال دیده نشد، ضربه بازیکن سایپا گل نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حق وردی: یک پنالتی استقلال دیده نشد، ضربه بازیکن سایپا گل نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید