خبرنگاران یک چهارم پزشکان انگلیس یا بیمارند و یا در قرنطینه

به گزارش مهسان بلاگ، لندن - خبرنگاران - رئیس کالج سلطنتی پزشکان انگلیس هشدار داد که در بحبوحه افزایش آمار مبتلایان به کرونا، حدود یک چهارم نیروهای متخصص، بیمار و یا در قرنطینه هستند.

خبرنگاران یک چهارم پزشکان انگلیس یا بیمارند و یا در قرنطینه

اندرو گودارد روز دوشنبه در گفت وگو با شبکه خبری اسکای اضافه کرد که این شرایط، اورژانس بیمارستان ها را به شدت تحت فشار قرار داده و لندن نسبت به سایر شهرها در شرایط بدتری قرار گرفته است.

وی بیان اینکه با خروج نیروهای متخصص از قرنطینه شرایط بهتر می گردد گفت: اما مساله نگران نماینده این است که شهروندان بیشتری به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست خواهند داد.

شرایط پرستاران انگلیس هم چندان تعریفی ندارد. کالج سلطنتی پرستاران انگلیس روز یکشنبه (10 فروردین) گزارش داد که از هر پنج پرستار، یک نفر به دلیل نگرانی از کرونا در قرنطینه به سر می برد.

نگرانی ها درباره شرایط پرسنلی سازمان خدمات ملی بهداشت انگلیس در حالی بالا گرفته که تا به امروز چهار تن از مقام های بلند پایه این کشور به دلیل کرونا خود را قرنطینه نموده اند. آزمایش ابتلا به کرونای نخست وزیر و وزیر بهداشت انگلیس مثبت شده و وزیر اسکاتلند و عالی ترین مقام پزشکی این کشور نیز به دلیل مشاهده علائم کرونا خود را قرنطینه نموده اند.

آمار مبتلایان فوت شده بر اثر کرونا روز به روز در حال افزایش است و تا به امروز یکهزارو و 415 نفر جان خود را از دست داده اند.

رئیس انجمن بیمارستان های انگلیس پیشتر هشدار داد که درمانگاه های این کشور در مواجهه با ویروس کرونا به لحاظ تعداد، سرعت افزایش و وخامت حال بیماران، همچنین کمبود ظرفیت بیمارستان ها در حال انفجار هستند.

کریس هاپسون به نقل از روسای بیمارستان های پایتخت، شرایط نگران نماینده ای را توصیف کرد و اضافه کرد ظرفیت آنها در برابر موج بیمارانی که یکی از پس دیگری با حال وخیم به بیمارستان مراجعه می نمایند رو به خاتمه است.

مایکل گوو معاون نخست وزیر انگلیس می گوید، آمار ابتلا به کرونا هر سه تا چهار روز دو برابر می گردد. مشاوران دولت نیز اعلام نموده اند که برای مهار آمار مبتلایان به کرونا ضروری است که مقررات منع رفت و امد تا سه ماه دیگر تمدید گردد.

انگلیس از دوشنبه هفته گذشته همانند دیگر کشورها در مورد مقابله با کرونا مقررات سختی برای عبور و مرور برای شهروندان وضع نموده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 42222

به "خبرنگاران یک چهارم پزشکان انگلیس یا بیمارند و یا در قرنطینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یک چهارم پزشکان انگلیس یا بیمارند و یا در قرنطینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید