در خصوص تعداد مدال و تعداد کسب سهمیه صحبت نمی کنم

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، وزیر ورزش و جوانان به همراه رئیس کمیته ملی المپیک عصر روز دوشنبه ششم مردادماه با حضور در محل دریاچه آزادی تهران و اردوی قایقرانی از آخرین وضعیت پاروزنان اعزامی به مسابقات جهانی آبهای آرام در مجارستان آگاه شدند. این رقابت ها جنبه انتخابی المپیک توکیو را دارد و تیم ملی قایقرانی خود را برای حضور در این رویداد آماده می نماید.

در خصوص تعداد مدال و تعداد کسب سهمیه صحبت نمی کنم

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان در خصوص بازدید مسئولین وزارت وررش و کمیته ملی المپیک از اردوی تیم های ملی قایقرانی در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که رئیس کمیته و وزیر ورزش و جوانان در اردو حاضر شدند. طبق معمول از نداشته ها صحبت نکردیم اما خودشان به امور واقف بودند و خوشبختانه یک سورپرایز برای ما داشتند و اعلام کردند بخشی از مسائل اقتصادی و ارزی و برون مرزی ما را مرتفع می نمایند و این باعث افتخارم است که می بینم مسئولین ورزش به تمام امور با تمام ریزه کاری های امور واقف هستند و قول مساعد دادند که بخش اعظمی از آن را حل می نمایند و به خصوص به رشته هایی که به دنبال سهمیه المپیک هستند، واقف هستند.

وی در خصوص حضور مسئولین و ایجاد انگیزه به ورزشکاران در اردوهای تمرینی، اضافه کرد: مطمئنا ورزشکاران احتیاج دارند تا بدانند مسئولین به آنها دید مثبت دارند اینکه از اردو دیدن کردند و زحمات و کوشش بچه ها را از نزدیک دیدند برای ورزشکاران مهم است و مطمئنا باعث افزایش انگیزه آنها است تا کوشش نمایند و بهترین عملکرد را داشته باشند. همه ورزشکاران کوشش می نمایند به ویژه ورزشکاران رشته قایقرانی که قرار است سه هفته آینده در مسابقات قهرمانی دنیا وانتخابی شرکت می نمایند ، هر چه مسئولین حتی مسئولین غیر ورزشی به ورزشکاران سرکشی نمایند موجب افزایش انگیزه آنها می گردد.

رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص وضعیت کسب سهمیه المپیک و در پاسخ به این سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه وزیر ورزش از ایشان خواستند تا قول مدال بدهند و شما پاسخی در این مورد ندادید آیا می توانیم از شما این قول را بگیریم؟، گفت: ورزشکاران ما همانطور که در لحظات سیل حضور داشتند و مجروح شدند، مطمئن باشید در مسابقات هم کوشش می نمایند تا بهترین نتیجه را بگیرند. من هیچ وقت در خصوص تعداد مدال و تعداد کسب سهمیه صحبت نمی کنم فقط قول می دهم خانواده قایقرانی تمام کوشش خود را به کار می گیرد تا بهترین نتیجه تاریخ خود را ثبت و باعث افتخار ایران باشند. پوشیدن این لباس آن قدر افتخار است که در مقابل تمام تیم ها شرکت نموده و بهترین نتیجه را بگیرند.

وی در خصوص آخرین وضعیت ثبت رکوردهای قایقرانان در اردوها هم، ادامه داد: بچه های ما در حال حاضر بهترین رکوردهای خود را ثبت نموده اند و شک نکنید در مسابقات دنیای بهتر هم می شوند. ما رقابت هایی که بچه ها بتوانند خود را در آن ارزیابی نمایند، از دست دادیم . یکی از این رقابت ها کاپ دنیای آلمان بود که بچه های ما در حال یاری به سیل زدگان بودند و نتوانستند در آن شرکت نمایند. عدم حضور در آلمان باعث غرامت هایی برای رزرو هتل و هزینه های جانبی شد. البته شور میزبان با ارسال پیامی از حضور قایقرانان برای یاری به سیل زدگان و این رویداد ملی قدردانی کرد و این نشان می دهد که بچه های ما در فروردین ماه مدال خود را گرفتند.

علیرضا سهرابیان در خاتمه در پاسخ به این سوال که وضعیت انتخاب مربی کانو چه شد و چه کسی می آید ؟، گفت : فعلا عادل مجللی طبق قبل با برنامه مربی خارجی خود تمرین می نماید. بعد از مسابقات دنیای مجارستان کوشش می کنم که مربی را معرفی کنیم. ما سعی می کنیم از مربی داخلی استفاده کنیم و اگر هم به سراغ گزینه های خارجی برویم، از مربی خارجی به عنوان مشاور استفاده می کنیم که مربیانی را برای سال های آینده تعلیم دهد. اینکه مربی خارجی بیاوریم که فقط بالای سر تیم باشد در این شرایط اقتصادی و در حالی که تحریم هستیم کار بی فایده ای است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 13334

به "در خصوص تعداد مدال و تعداد کسب سهمیه صحبت نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در خصوص تعداد مدال و تعداد کسب سهمیه صحبت نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید