رتبه هشتمی و شصت و پنجمی برای یزدانی و پرتوآذر

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در ادامه حضور بانوان رکابزن کشورمان در تورهای بین المللی سطح آسیا در کشور چین، تور تک مرحله ای دوچرخه سواری تایوآن چین به مسافت 171 کیلومتر برگزار گشت و نمایندگان کشورمان در این مسابقات با پیراهن تیم های خارجی حضور پیدا کردند. در مسابقه سمیه یزدانی، بانوی تاریخ ساز کشورمان با پیراهن تیم باشگاهی وی آی بی بحرین شرکت کرد و توانست با عملکردی قابل قبول به عنوان نفر هشتم از خط پایان عبور کند.

رتبه هشتمی و شصت و پنجمی برای یزدانی و پرتوآذر

در این مسابقه سنگین و مهیج که 109 شرکت کننده از 20 تیم آسیایی و اروپایی حضور داشتند، ماندانا دهقان دیگر ملی پوش کشورمان نیز با پیراهن تیم امبیشن ژاپن در حالی که در بین 10 رکابزن برتر قرار داشت به علت زمین خوردگی دچار آسیب دیدگی شد. مینا الهی هم که با تیم باشگاه بحرینی در این مسابقات حضور داشت توانست مسابقه را به پایان برساند.

اما در ادامه حضور فرانک پرتوآذر در رقابت های بین المللی به منظور کسب امتیاز سهمیه ورودی المپیک 2020، تنها نماینده قاره آسیا در رقابت های کاپ دنیای دوچرخه سواری کوهستان در کشور چک حضور پیدا کرد. وی ر میان 78 ورزشکار از 31 کشور دنیا جایگاه شصت و پنجم را به خود اختصاص داد.

رکابزنی از آمریکا که در کاپ دنیای آلمان اول شده بود در این مسابقه نیز با 250 امتیاز در رده نخست ایستاد. نمایندگان استرالیا و کانادا نیز دوم و سوم شدند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 10037

به "رتبه هشتمی و شصت و پنجمی برای یزدانی و پرتوآذر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رتبه هشتمی و شصت و پنجمی برای یزدانی و پرتوآذر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید