سامسونگ تحویل پهپادی گجت های سری گلکسی را از ایرلند آغاز خواهد نمود

به گزارش مهسان بلاگ، بعضی از مشتریان سامسونگ در ایرلند به زودی می توانند کالاهای خریداری شده را به وسیله پهپاد دریافت نمایند. سامسونگ برای این منظور با شرکت Manna Drone Delivery قرارداد همکاری امضا نموده است. البته مشتریان جدیدترین گجت های سامسونگ شامل گلکسی S21 اولترا، گلکسی بادز پرو، گلکسی تب S7، گلکسی واچ 3 و جدیدترین گوشی های سری گلکسی A می توانند از این قابلیت بهره مند شوند. همچنین فعلا برای فقط ساکنان شهر Oranmore در ایرلند این ویژگی ارائه می گردد.

سامسونگ تحویل پهپادی گجت های سری گلکسی را از ایرلند آغاز خواهد نمود

شرکت Manna برای این کار از پهپادهای بزرگی استفاده می نماید که می توانند در ارتفاع بین 50 تا 80 متر با سرعت بیش از 60 کیلومتر در ساعت حرکت نمایند. این شرکت می گوید سرعت پهپادهای آن به قدری بالا است که پس از ترک مرکز خود در عرض فقط 3 دقیقه به مقصد می رسد. شرکت مانا همچنین در حال همکاری با فروشگاه های زنجیره ای و سایر کسب وکارهای محلی برای تحویل کالاهایی مانند کتاب، دارو و دیگر موارد به افراد ساکن در این منطقه است.

رییس بخش فروش آنلاین سامسونگ ایرلند در این رابطه گفته که برای آن ها تجربه دلچسب خرید محصولات سامسونگ اهمیت زیادی دارد و با این کار به استقبال آینده خرده فروشی رفته اند. او خاطرنشان نموده که با توجه به شرایط فعلی، امکان خرید محصولات و تحویل سریع آن ها بدون احتیاج به برخورد مستقیم با فروشنده، اهمیت زیادی دارد.

اگرچه فعلا این قابلیت فقط برای یک منطقه در ایرلند ارائه شده، ولی سامسونگ برای فعال سازی این قابلیت در کل کشور ایرلند اظهار امیدواری نموده است.

  • تحویل کالا با پهپاد؛ کوشش های انجام شده و چالش های پیش رو

منبع: Engadget

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 80397

به "سامسونگ تحویل پهپادی گجت های سری گلکسی را از ایرلند آغاز خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ تحویل پهپادی گجت های سری گلکسی را از ایرلند آغاز خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید