سبقت کی روش از علیپور، رد پای مهاجم برزیلی در هر 5 گل تیمش

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال سپاهان اصفهان که یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری است، در هفته بیست و ششم توانست میزبانش سایپا را 5 گل در هم بکوبد تا نه تنها خاطره شکست تلخ خانگی مقابل استقلال را پاک کند، بلکه بار دیگر و در فاصله چهار هفته مانده به سرانجام مسابقات به قهرمانی در این مسابقات امیدوار گردد.

سبقت کی روش از علیپور، رد پای مهاجم برزیلی در هر 5 گل تیمش

شاگردان قلعه نویی در حالی 5 بار پیروز به باز کردن دروازه میزبان خود شدند که مهاجم برزیلی آنها که حالا به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار گرفته است در این بازی آنقدر خوش درخشید که در هر 5 گل این تیم نقش مهمی داشت.

کی روش در این بازی دبل کرد تا تعداد گل های زده اش را به عدد 14 رسانده و با یک گل از علی علیپور مهاجم سرخ پوشان در جدول بهترین گلزنان پیشی بگیرد.

این مهاجم دو بار هم با پاس های طلایی اش همبازیانش را در موقعیت گل قرار داد تا شهباززاده و کومان روی پاس های او به گل برسند و یک بار هم برای تیمش پنالتی گرفت تا مهرداد محمدی آن را تبدیل به گل کند.

تیم فوتبال سپاهان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر، بعد از ظهر پنجشنبه پیروز شد در استادیوم خانگی تیم سایپا این تیم را با نتیجه 5 بر 2 مغلوب نموده تا جمع امتیازاتش را به 50 رسانده و فاصله امتیازش با صدر جدول را از 7 امتیاز به 5 امتیاز کاهش دهد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8292

به "سبقت کی روش از علیپور، رد پای مهاجم برزیلی در هر 5 گل تیمش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سبقت کی روش از علیپور، رد پای مهاجم برزیلی در هر 5 گل تیمش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید