ستاره رئال مادرید بیخیال انتقال جنجالی نمی گردد!

به گزارش مهسان بلاگ، به نظر می رسد خامس رودریگز تصمیم قطعی اش برای انتقال به اردوگاه دشمن را گرفته است.

ستاره رئال مادرید بیخیال انتقال جنجالی نمی گردد!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، جدایی خامس از رئال مادرید در تابستان سال جاری قطعی است و این هافبک کلمبیایی در حال سپری کردن آخرین روزهای حضورش در برنابئو است. اما علیرغم مطرح شدن شایعات فراوان در خصوص احتمال انتقال به لیگ برتر، به نظر می رسد مقصد بعدی او اتلتیکومادرید خواهد بود.

نشریه کلمبیایی ال یونیورسال مدعی شد دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید علاقه زیادی به سبک بازی خامس داشته و خواستار حضور او در واندا متروپولیتانو است. حتی تابستان سال قبل و بعد از پیروزی عجیب 3-7 اتلتیکو مقابل رئال در دیداری محبت آمیز، سیمئونه شرایط خرید خامس را جویا شد که در آن مقطع فلورنتینو پرز با رخ دادن این انتقال مخالفت کرد.

اتلتیکومادید میخواهد با پیشنهادی 25 میلیون یورویی در ماه های پش رو برای خرید خامس اقدام کند و با توجه به علاقه شدید خود این بازیکن به نهایی شدن این انتقال، به نظر می رسد انتقالی جنجالی در انتظار لالیگا در تابستان پیش رو خواهد بود. مارکوس یورنته، هافبک جوان و سابق رئال مادرید آخرین بازیکنی بود که از این تیم راهی اردوی تیم رقیب همشهری شد و به نظر می رسد این اتفاق در خصوص خامس هم رخ خواهد داد. البته اورتون و کارلو آنچلوتی نیز برای خرید خامس به شدت ابراز علاقه نموده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 48249

به "ستاره رئال مادرید بیخیال انتقال جنجالی نمی گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره رئال مادرید بیخیال انتقال جنجالی نمی گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید