عملکرد شاخص اتاق بازرگانی بیرجند در کشور، برگزاری انتخابات اتاق

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محسن احتشام دوشنبه شب در جلسه هماهنگی هیئت نظارت و اجرایی انتخابات اتاق بازرگانی بیرجند گفت: طی سال های گذشته با همدلی و همکاری و همفکری اجرا شده و ارتباط کاری با کاندیدها فضای برگزاری انتخابات اتاق فضای برابر بوده است.

عملکرد شاخص اتاق بازرگانی بیرجند در کشور، برگزاری انتخابات اتاق

رئیس اتاق بازرگانی بیرجند با بیان اینکه عملکرد اتاق بازرگانی بیرجند در سطح کشور شاخص است، عنوان داشت: سال جاری اتاق بیرجند مقام اول را در بخش آموزش در بین اتاق های کشور کسب نموده است.

مشارکت 97 درصدی در انتخابات اتاق

احتشام اظهار کرد: از روز نخستین که اتاق بازرگانی بیرجند فعالیت خود را شروع نموده است تمام کارهایی که اجرا شده برای مناع فعالان مالی،اعضای اتاق و توسعه مالی استان بوده است.

رئیس اتاق بازرگانی بیرجند به مشارکت 97 درصدی تجار و بازرگانان در انتخابات دوره سوم اتاق بازرگانی بیرجند اشاره نمود و گفت: اتاق بازرگانی بیرجند یکی از اتاق های شاخص است.

وی ادامه داد: اتاق بازرگانی بیرجند طی این سال ها در عین همدلی، همکاری و تعامل سازنده فعالیت نموده و اکنون به دنبال این هستیم که فعالیت ها و عملنمودها غنی تر از گذشته باشد.

احتشام با بیان اینکه افرادی که وارد اتاق می شوند نماد فعالان تجاری استان هستند، اضافه کرد: رسالت اتاق باید این باشد که هر سال از سال قبل قوی تر، غنی تر و فعال تر گردد.

یاری توسعه ای اتاق بازرگانی بیرجند در تجارت و مسائل مرزی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد: از ابتدای تشکیل هیئت اجرایی و نظارت انتخابات اتاق بازرگانی بیرجند این اتاق به خوبی با سازمان صنعت و معدن همراهی داشته است.

داوود شهرکی با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یاری توسعه ای در تجارت و مسائل مرزی را از اتاق بازرگانی بیرجند می گیرد، اظهار امیدواری کرد: این روند با انتخاب درست ادامه یابد و بتوانیم از این ظرفیت به خوبی برای توسعه استان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه این سازمان چهار انتخابات تشکل ها را در دو سال گذشته پشت سر گذاشته است، بیان داشت: در هیچ یک از این انتخابات ها حتی یک اعتراض نداشته ایم و امیدواریم انتخابات پیش رو نیز به خوبی برگزار گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات موثر و تاثیر گذار اتاق بازرگانی بیرجند، گفت: انتظارات بیشتری از برای استفاده از ظرفیت های اتاق در توسعه روابط تجاری داریم.

شهرکی با بیان اینکه تاکنون امکانات خوبی در این اتاق ایجاد شده است، اظهار امیدواری کرد: از این ظرفیت و توان ایجاد شده در دوره جدید نیز استفاده گردد.

ورود موثر اتاق بازرگانی بیرجند در برطرف موانع فراوری

وی با اشاره به نقش تاثیر گذار اتاق بازرگانی در اصلاح قانون، بهبود رویه ها و یاری به بخش فراوری، اضافه کرد: اتاق بازرگانی بیرجند در حوزه برطرف موانع فراوری سال جاری به خوبی ورود نموده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه این باور ایجاد شده همه استان برای برطرف موانع فراوری وارد شوند، عنوان داشت: برطرف موانع فراوری دغدغه همه مسئولان است و همه دستگاه ها واقف هستند مسائل بخش فراوری باید برطرف گردد.

شهرکی با بیان اینکه سال جاری نیز 160 نفر از اعضای اتاق بازرگانی بیرجند واجد شرایط رای دادن هستند، اعلام کرد: وظیفه ایجاد شفافیت و اعتماد برعهده اعضای هیئت اجرایی و نظارت بوده و جای نگرانی در برگزاری این انتخابات وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه در تبلیغات باید فضای یکسان برای همه اعضا ایجاد گردد، بیان داشت: در روز انتخابات نیز رعایت اصول انتخابات انجام گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6045

به "عملکرد شاخص اتاق بازرگانی بیرجند در کشور، برگزاری انتخابات اتاق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد شاخص اتاق بازرگانی بیرجند در کشور، برگزاری انتخابات اتاق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید