فوتبال دنیا، اعتراف گابریل ژسوس به دلخوری از تصمیم گواردیولا

به گزارش مهسان بلاگ، فوتبال دنیا - گابریل ژسوس اعتراف کرد از تصمیم یورگن کلوپ که فرصت گلزنی را از او سلب کرد، ناراحت است.

فوتبال دنیا، اعتراف گابریل ژسوس به دلخوری از تصمیم گواردیولا

به گزارش خبرنگاران، گابریل ژسوس مهاجم برزیلی تیم فوتبال منچسترسیتی می گوید از پپ گواردیولا به خاطر اینکه در بازی شب گذشته (یکشنبه) در خانه لیورپول به او اجازه داد پنالتی تیم میهمان را بزند دلخور است.

در این بازی که با تساوی بدون گل سرانجام یافت، سیتی در دقیقه 86 می توانست از روی نقطه پنالتی به گل برسد اما تصمیم پپ گواردیولا برای دادن فرصت گلزنی به ریاض محرز به جای ژسوس به ضرر آبی های شهر منچستر تمام شد چون این بازیکن الجزایری پنالتی اش را به هدر داد.

ژسوس 21 ساله که از زمان عملکرد ناامید کننده اش در جام جهانی هنوز به اوج برنگشته است، تأکید کرد که اطمینان داشت که اعتماد به نفس برای زدن پنالتی را داشت و از تصمیم سرمربی اش ناراحت است. این در حالیست که پپ گواردیولا در سرانجام بازی از او به خاطر دریافت فرصت گلزنی عذرخواهی کرد. جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

ژسوس گفت: مسلماً من خوشحال نیستم. من هم مانند ریاض کلی تمرین پنالتی زدن نموده بودم. دوست داشتم می توانستم آن پنالتی را بزنم. اعتماد به نفسم هم بالا بود و به همین دلیل ناراحت شدم وقتی نگذاشتند پنالتی را بزنم با این حال مهم این است که بازی را نباختیم. پپ با من صحبت کرد. این هم بخشی از فوتبال است. گاهی اوقات از این اتفاقات رخ می دهد. اگر گواردیولا تشخیص می دهد که ریاض گزینه مناسب تری است، من هم از او حمایت می کنم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2067

به "فوتبال دنیا، اعتراف گابریل ژسوس به دلخوری از تصمیم گواردیولا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، اعتراف گابریل ژسوس به دلخوری از تصمیم گواردیولا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید