فوتبال دنیا، پاسخ قاطع مارسلو به شایعه انتقالش به یوونتوس

به گزارش مهسان بلاگ، فوتبال دنیا – مارسلو بار دیگر به شایعه ای که توسط یک نشریه ایتالیایی درباره احتمال انتقالش به یوونتوس مطرح شده بود، پاسخ داد.

فوتبال دنیا، پاسخ قاطع مارسلو به شایعه انتقالش به یوونتوس

به گزارش خبرنگاران، انتشار خبری در نشریه توتو اسپورت مبنی بر درخواست مارسلو از باشگاه رئال مادرید برای موافقت با انتقال او به یوونتوس، برای دومین بار در این فصل این بازیکن برزیلی را مجاب کرد که بر تعهدش به کهکشانی ها تأکید کند.

مارسلو در واکنش به خبری که در ابتدای فصل هم شنیده می شد، گفت: گاهی اوقات چیزهایی می بینم که به نظرم ناعادلانه هستند، اما مرا ناراحت نمی نمایند. من هیچ پیشنهادی دریافت نکرده و نشنیده ام. از من رئالی تر وجود ندارد. این غیرممکن است. من با رئال مادرید قرارداد دارم. یوونتوس در بازگشت رونالدو به اولدترافورد، نبرد سرگروهی را برد، منچسترسیتی، رم و رئال مادرید پیروز شدند

مارسلو در ادامه با ابراز خرسندی از اعتماد باشگاه رئال مادرید به خولن لوپتگی برای ادامه دادن به کارش به عنوان سرمربی تیم در ال کلاسیکو، تأکید کرد: شنیدن چنین چیزی فوق العاده است. ما یک بازی فوق العاده انجام داده ایم. نتایج اما آن طور که می خواستیم، رقم نخورده اند، اما سه امتیاز برد مقابل ویکتوریا پلژن به ما اعتمادبه نفس می دهد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2318

به "فوتبال دنیا، پاسخ قاطع مارسلو به شایعه انتقالش به یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، پاسخ قاطع مارسلو به شایعه انتقالش به یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید