مجلس یازدهم با توجه به شرایط عملکرد قابل قبولی داشته است

به گزارش مهسان بلاگ، یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عملکرد مجلس در طول این 10 ماه بی نقص نبود اما باتوجه به شرایط ما تمام توان خود را برای بهبود شرایط به کار بستیم.

مجلس یازدهم با توجه به شرایط عملکرد قابل قبولی داشته است

کمال حسین پور در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به عملکرد مجلس یازدهم در طول این 10 ماه، گفت: علی رغم همه مشکلاتی که مجلس یازدهم از زمان آغاز به کار خود با آن ها روبه رو بود می توان نمره قابل قبولی به عملکرد مجلس در طول این چند ماه داد. از همان روزهای ابتدایی آغاز به کار شاهد جریان سازی رسانه های خاص با اهداف معینی علیه مجلس بودیم.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر مجلس یازدهم در شرایطی کار خود را آغاز کرد که شیوع ویروس کرونا کل جهان را تحت تاثیر قرار داده بود و در کنار آن با تحریم های ظالمانه آمریکا روبرو بودیم. شرایط بازار بورس و بازار مسکن نیز با چالش های جدی روبه رو بود.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر شرح داد: ما در طول این چند ماه با دنبال کردن طرح های متعدد مصوبه هایی برای ساماندهی بازار مسکن، بازار سرمایه، تامین نهاده های دامی و کشاورزی، کمک معیشتی به مردم در شرایط کرونایی داشتیم. در کل عملکرد مجلس بی نقص نبود اما باتوجه به شرایط ما تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط به کار بستیم.

وی در ادامه تاکید کرد: اما در سال آینده باید تلاش خود را بیشتر کنیم و گام های اساسی در حوزه بهبود شرایط معیشت مردم، اقتصاد کشور، حمایت از کشاورزان و پیشبرد پروژه های زیربنایی کشور برداریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 79919

به "مجلس یازدهم با توجه به شرایط عملکرد قابل قبولی داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس یازدهم با توجه به شرایط عملکرد قابل قبولی داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید