مهسا صابری: نسبت به سال قبل پیشرفت زیادی نموده ام، می توانیم جزو 4 تیم برتر والیبال بانوان آسیا باشیم

به گزارش مهسان بلاگ، دریافت کننده تیم ملی والیبال بانوان گفت: با توجه به تجربه ارزشمندی که در لیگ ترکیه به دست آوردم نسبت به مهسا صابری قبل بسیار پیشرفت نموده ام.

مهسا صابری: نسبت به سال قبل پیشرفت زیادی نموده ام، می توانیم جزو 4 تیم برتر والیبال بانوان آسیا باشیم

مهسا صابری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: باتوجه به حضورم در لیگ والیبال ترکیه با تاخیر وارد اردوهای تیم ملی شدم. اردوهای بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و شرایط در اردوها عالی است.

وی اضافه کرد: بازی در لیگ ترکیه باعث شده تا تجربیات بسیار ارزشمندی به دست بیاورم. به طورحتم این تجربیات در بازی های ملی بسیار به من یاری خواهد نمود. نسبت به مهسا صابری سال گذشته پیشرفت بسیار زیادی داشته ام. بیش از 23 بازی در لیگ ترکیه داشتم. بازی های حساسی که نتیجه آنها غیر قابل پیش بینی بود به دلیل نزدیک بودن تیم ها بازی ها پرفشار بود و این برای یک والیبالیست بسیار خوب است که این شرایط را تجربه کند.

ملی پوش تیم والیبال بانوان ادامه داد: در رقابت های سال گذشته عملکرد تیم ایران در مصاف با رقبا خوب بود. متاسفانه قرعه بدی خوردیم و نتیجه دلخواه را کسب نکردیم. با این وجود بازی تیم ایران با کیفیت تر از قبل شده بود. صدردرصد نسبت به سال گذشته بهتر شده ایم و با انگیزه بالایی برای جام ملت های آسیا آماده می شویم.

صابری یادآور شد: در مقایسه با رقبای آسیایی از نظر فیزیکی، تکنیکی چیزی کم نداریم. ما به تعداد بازی بیشتر احتیاج داریم. ضروری است که در تورنمنت های متعددی حضور پیدا کنیم تا در شرایط حساس و نزدیک بتوانیم کنترل بازی را به دست بگیریم و پیروز زمین باشیم.

وی توضیح داد: حالا با تجربه تر از گذشته و با اعتماد به نفس بالا خود را آماده حضور در جام ملت های آسیا می کنیم. آنقدر به لحاظ روحی وروانی آماده هستیم که تنها برای پیروزی به میدان می رویم. قرار دریافت در جمع 4 تیم برتر آسیا برای ما دیگر رویا و آرزو نیست. ایمان داریم که می توانیم به این صندلی دست پیدا کنیم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال بانوان با اشاره به اردوی تدارکاتی در اسلوونی گفت: حضور در اردوی اسلوونی علاوه بر این که فرصتی است برای آماده سازی هرچه بهتر تیم ایران، می تواند شرایط لژیونر شدن بازیکنان بیشتر را در لیگ های اروپایی فراهم کنم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 9891

به "مهسا صابری: نسبت به سال قبل پیشرفت زیادی نموده ام، می توانیم جزو 4 تیم برتر والیبال بانوان آسیا باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهسا صابری: نسبت به سال قبل پیشرفت زیادی نموده ام، می توانیم جزو 4 تیم برتر والیبال بانوان آسیا باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید