می توان درباره رفتن نجفی کتاب نوشت

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، فاطمه راکعی در نشست خبری سیزدهمین نمایشگاه زنان و فراوری ملی که قرار است در بوستان مصاحبه برگزار گردد، گفت: نمایشگاه سیزدهم از 15 تا 22 شهریورماه از ساعت 10 تا 21 برگزار خواهد شد.

می توان درباره رفتن نجفی کتاب نوشت

وی با اشاره به اینکه از برندهای معروف نیز دعوت نموده ایم تا در این نمایشگاه حضور یابند، اضافه کرد: نگاه ما توانمندسازی بانوان، فراوری ملی و استفاده از دستاوردهای آنهاست، با این حال از برندهای معروف داخلی نیز استفاده نموده ایم.

راکعی گفت: با این حال به دلیل نقدهایی که به ما می گردیده مبنی بر اینکه حضور برندهای برجسته در نمایشگاه بسیار پررنگ است، سال جاری کوشش کردیم تمرکز اصلی مان بر فراوریات زنان سرپرست خانوار باشد.

وی تاکید نمود: با وجود اینکه در شرایط ویژه اقتصادی قرار داریم اما رایزنی های بسیاری صورت گرفت تا محصولات با تخفیف 30 تا 35 درصدی ارائه شوند.

راکعی با بیان این مطلب که برپایی نمایشگاه هزینه هایی نیز دارد، گفت: با توجه به اینکه نمایشگاه با بودجه شهرداری برپا نمی گردد، ما مبالغ ناچیزی را صرفا در حوزه غرفه سازی و ارائه خدمات از فراوریکنندگان دریافت نموده ایم.

مشاور امور زنان شهردار تهران در ادامه این نشست با اشاره به بازگشت ستاد توان افزایی بانوان به حوزه امور زنان گفت: این موضوع جای نقد جدی داشت و متاسفانه در جلسه شورای اداری بدون حضور بنده و به صورت شتابزده تصمیم گیری شد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه توانستیم این مشکل را مرتفع کنیم و این ستاد را به حوزه امور زنان بازگردانیم. هدف من تجمیع حوزه زنان در شهرداری است و امیدوارم این تصمیم بتواند اثرات بسیار مثبتی داشته باشد.

راکعی در خاتمه این نشست در پاسخ به سؤالی درباره حاشیه های برج میلاد و رفتن نجفی از شهرداری گفت: می گردد در مورد این موضوع کتاب نوشت. صحبت ها و انتقادها بسیار است اما در این نشست نمی خواهم به آنها بپردازم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1058

به "می توان درباره رفتن نجفی کتاب نوشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می توان درباره رفتن نجفی کتاب نوشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید