نبود تنوع شغل و خدمات در سرعین

به گزارش مهسان بلاگ، مینا حسین پور- سرعین - فعال اجتماعی:نبود تنوع شغلی در سرعین به عنوان شهری متنوع از منابع گردشگری، موضوعی مورد بحث بوده و است.

نبود تنوع شغل و خدمات در سرعین

به نظر می رسد در این شهر، یک شغل خاص در یک زمان مشخص به نوعی مُد می شد و اکثریت به آن روی می آوردند. اگر در دهه 40 و 50 ویلاسازی و اتاق های ردیفی و چلوکبابی و در دهه 60 خرید مینی بوس و اتوبوس روی بورس بوده است، دهه 70 و 80 سال های استقبال از مهمان پذیری و آش فروشی و هتل داری بوده و دهه 90 نیز آب درمانی سازی، عسل فروشی و مشاوره املاک بیش از هر شغل دیگری با اقبال سرعینی ها روبرو شده اند.

این روزها اگر گذرتان به خیابان های قسمت تجاری شهر بیفتد، با کمی دقت خواهید دید که اکثر مغازه ها هنوز هم تقریباً یک در میان آش فروشی، عسل فروشی و حوله و مایوفروشی است. این موضوع در بازارهای موقت و دائمی هم به چشم می خورد. آیا وقتش نرسیده کمی نوآوری به خرج دهیم؟سرعین برای پیشرفت، خلاقیت شغلی می طلبد و برای جذب گردشگران جدید باید به فکر مشاغل و امکانات جدید باشیم. پارک آبی، کافی شاپ ، شهر بازی، هتل پنج ستاره، رستوران لوکس و کارگاه بسته بندی گیاهان دارویی پیشنهادهایی هستند که می توان روی آن فکر کرد و البته سرمایه گذاران خلاق می توانند گزینه های بهتری هم در ذهن داشته باشند؛ اگر بپذیریم زمان تغییر رسیده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 13359

به "نبود تنوع شغل و خدمات در سرعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبود تنوع شغل و خدمات در سرعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید