نیازمند همفکری نخبگان فرهنگی و هنری اردبیل هستیم

به گزارش مهسان بلاگ، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: توسعه فرهنگی استان اردبیل نیازمند همفکری و همراهی نخبگان فرهنگی و هنری اردبیل است.

نیازمند همفکری نخبگان فرهنگی و هنری اردبیل هستیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان در نشست هم اندیشی با اعضای خانه فرهنگ و هنر اردبیل اظهار کرد: فرهنگسازی در خصوص موضوعات مختلف از جمله گردشگری از جمله مهم ترین اولویت های این اداره کل است که در این خصوص و برای توسعه فرهنگی استان اردبیل نیازمند همفکری و همراهی نخبگان فرهنگی و هنری اردبیل است.

او گفت: از تمام طرح ها و پیشنهادات نخبگان فرهنگی و هنری استان اردبیل که در راستای سیاست های اداره کل میراث فرهنگی هستند، حمایت می کنیم و در این زمینه اولویت ما طرح های مرتبط با صنایع دستی و گردشگری خواهد بود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل توضیح داد: ما باید فراخور میراث غنی و کهن استان اردبیل، پذیرایی و استقبال شایسته ای نیز از میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی داشته باشیم.

فلاحی با تاکید بر تعدد آثار ثبت ملی در سطح استان اردبیل، ادامه داد: بسیاری از رسومات و سنت های موجود در فرهنگ اردبیل می تواند در قالب میراث معنوی استان اردبیل ثبت گردد.

او اضافه نمود: ظرفیت های بالقوه ای در بین هنرمندان و فعالان فرهنگی و هنری استان اردبیل وجود دارد که این ظرفیت با همراهی و حمایت اداره کل میراث فرهنگی استان می تواند تبدیل به فعل گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اضافه نمود: وظیفه ما به عنوان دستگاه اجرایی متولی میراث فرهنگی حمایت از طرح های شاخص و تاثیرگذار است که در این خصوص نیز آمادگی خود را اعلام می کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4281

به "نیازمند همفکری نخبگان فرهنگی و هنری اردبیل هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیازمند همفکری نخبگان فرهنگی و هنری اردبیل هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید