همایش سراسری دست اندرکاران صنعت گردشگری در بندر عباس برگزار می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، همایش سراسری دست اندر کاران صنعت گردشگری با حضور معاون گردشگری کشور از 10 تا 12 بهمن در استان هرمزگان برگزار می گردد.

همایش سراسری دست اندرکاران صنعت گردشگری در بندر عباس برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، همایش سراسری دست اندر کاران صنعت گردشگری کشور با موضوع آنالیز راه حل های برون رفت از وضعیت رکود فعلی در صنعت گردشگری و به همت بخش خصوصی در شهر بندر عباس برگزار می گردد.

بر اساس این گزارش ایجاد انگیزه برای انجام سفرهای داخلی و همچنین برطرف موانع و تسهیل در این موضوع از دیگر محورهای برگزاری این همایش دوروزه به شمار می رود.

تشکیل جلسه ستاد هماهنگی سفر هرمزگان، نشست با فعالان و تشکل های گردشگری استان و بازدید از تاسیسات گردشگری از برنامه های سفر معاون گردشگری در این سفر است.

همایش سراسری دست اندر کاران صنعت گردشگری به همت جامعه هتلداران ایران و با حضور روسا و اعضای هیات مدیره و تشکل های مرتبط با صنعت گردشگری، مدیران و بهره برداران هتل ها و واحد های اقامتی و همچنین اعضای هیات مدیره جوامع و تشکل های هتلداری استان های سراسر کشور از 10 تا 12 بهمن در بندر عباس برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4989

به "همایش سراسری دست اندرکاران صنعت گردشگری در بندر عباس برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش سراسری دست اندرکاران صنعت گردشگری در بندر عباس برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید