وکلا اعتمادسازی را در میان مردم افزایش دهند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، هومان پارسا شامگاه سه شنبه در همایش روز وکیل اضافه کرد: در طی سالیان سال اسم وکیل ها توسط افراد هایی تخریب شد و محبوبت و اعتماد مردم به ما از بین رفت.

وکلا اعتمادسازی را در میان مردم افزایش دهند

با اشاره به اعتماد سازی وکلا در میان مردم توضیح داد: وضعیت مَعشیت و مالی مردم نابسامان است و تقاضا دارم با مردم و شهروندان در امور وکالت مدارا و انصاف را رعایت نمایند.

وی ادامه داد: حقوق مردم و یاری به اقشار آسیب دیده را رعایت نمایند الزاماً در اختلافات خانوادگی وکیل ها سعی بر این داشته باشند که بین خانواده ها سازش و مصالحه بیاندازد و به دادگاه کشانده نشود.

در ادامه این نشست معاون قضایی و برنامه ریزی دادگستری استان فارس نیز گفت: شغل وکالت یک تجارت یا سرمایه گذاری نیست بلکه یک وکیل باید در تمام امور وکالت خود انصاف و عدالت را رعایت نمایند.

عبدالنبی نجمی با اشاره به شغل وکالت توضیح داد: وکیل ها اگر در این شغل با علاقه و عشق کار ننمایند بهتر است کار را کنار گذارند زیرا هیچ موفقیتی بدون علاقه صورت نخواهد گرفت.

وی ادامه داد: من در طی 28 سال خدمت در شغل وکالت و قضاوت اگر علاقه و پشتکار نداشتم امروزه نمی توانستم موفقیتی را برای خود کسب کنم.

معاون دادگستری فارس در اختصاص به اعتماد مردم به جامعه حقوقی یادآور شد: ما باید اعتماد مردم را در اختصاص به جامعه حقوقی و قضاوت را به مردم باز گردانیم.

وی اضافه نمود: ما باید جستجو کنیم و راهی بیابیم که از کجا به جامعه وکلا و حقوقی صدمه ای وارد شده و خود را اصلاح کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5974

به "وکلا اعتمادسازی را در میان مردم افزایش دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وکلا اعتمادسازی را در میان مردم افزایش دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید