خاتمه جشنواره نیویورک با روایتی از نیویورک 70 سال پیش

به گزارش مهسان بلاگ، پنجاه و هفتمین جشنواره فیلم نیویورک روز 11 اکتبر با نمایش دومین تجربه کارگردانی ادوارد نورتن در لینکلن سنتر به خاتمه می رسد.

خاتمه جشنواره نیویورک با روایتی از نیویورک 70 سال پیش

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایندی وایر، بازیگر و فیلمساز 49 ساله نیویورکی که نخستین بار در 2000 روی جایگاه کارگردانی کمدی عاشقانه نگه داشتن ایمان نشسته بود، بروکلین بی مادر را بر اساس کتابی پرفروش به همین نام از جاناتان لتم ساخته است. البته با این تفاوت که داستان از بروکلین امروز به نیویورک دهه 1950 رفته و در فضایی کاملا نئونوآر روایت می گردد.

ویلم دفو، بروس ویلیس، لزلی مان، بابی کاناویل و الک بالدوین کنار خود اد نورتن بازیگران اصلی این درام جنایی 144 دقیقه ای هستند که نخستین نمایش جهانی آن اوایل ماه آینده میلادی در جشنواره تورنتو در کانادا خواهد بود. داستان بروکلین بی مادر درباره یک کارآگاه خصوصی مبتلا به سندروم توره (نوعی بیماری عصبی) است که می کوشد در آمریکای دهه 1950 معمای قتل مربی و استاد خود را حل نماید.

سازمان دهندگان جشنواره فیلم نیویورک سال جاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه خود را به دو کارگردان نیویورکی اختصاص داده اند. همان طور که پیش تر اعلام شده بود، ایرلندی مارتین اسکورسیزی روز 27 سپتامبر در نخستین نمایش جهانی در افتتاحیه روی پرده می رود و جشنواره روز 11 اکتبر با بروکلین بی مادر نورتن به خاتمه می رسد. هر چند برنامه های نمایش فیلم تا دو روز بعد هم ادامه می یابد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 13639

به "خاتمه جشنواره نیویورک با روایتی از نیویورک 70 سال پیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه جشنواره نیویورک با روایتی از نیویورک 70 سال پیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید