پهپادهای یمن طی 2 نوبت ، فرودگاهی در عربستان را هدف قرار دادند

به گزارش مهسان بلاگ، ارتش یمن گفت که پهپادهای انتحاری این کشور 2 حمله گسترده به فرودگاه بین المللی ابها عربستان سعودی انجام دادند.

پهپادهای یمن طی 2 نوبت ، فرودگاهی در عربستان را هدف قرار دادند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پهپادهای ارتش یمن شامگاه پنجشنبه (17 مرداد) فرودگاه بین المللی أبها واقع در جنوب عربستان سعودی را هدف قرار دادند.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن با اعلام خبر این حملات گفت که پهپادهای انتحاری قاصف کی.2 در دو نوبت به این فرودگاه حمله کردند که در اولین حمله، برج مراقبت فرودگاه با دقت هدف قرار گرفته است.

او در مورد حمله دوم نیز گفت که پهپادهای مذکور در این حمله اماکن حساس داخل فرودگاه ابها را هدف قرار داده اند. سرتیپ سریع، هر دوی این حملات را گسترده و دقیق خواند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین تأکید کرد که عملیات شبانه پهپادهای یمن باعث شده است که پروازها در این فرودگاه سعودی متوقف شده است.

او در چرایی انجام این حملات به فرودگاه ابها و سایر فرودگاه های سعودی گفت که حملات این چنینی در پاسخ به جنایت های ائتلاف سعودی در یمن و محاصره بیش از چهار ساله مردم این کشور صورت می گیرد.

سرتیپ سریع بار دیگر از غیرنظامیان و شرکت های سعودی خواست به صورت کامل از فرودگاه ها و مواضع نظامی نظامی عربستان سعودی فاصله بگیرند؛ چرا که این گونه مناطق و اماکن جزو اهداف قانونی برای پاسخ دادن به جنایت های سعودی است و در لیست بانک اهداف نظامی یمن برای حمله قرار گرفته است.

..

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14127

به "پهپادهای یمن طی 2 نوبت ، فرودگاهی در عربستان را هدف قرار دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پهپادهای یمن طی 2 نوبت ، فرودگاهی در عربستان را هدف قرار دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید