چرا مدافع فوتبال ایران به لیگ بنگلادش رفت؟

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، خالد شفیعی مدافع فوتبال ایران با عقد قراردادی یکساله به تیم باشوندارا قهرمان لیگ فوتبال بنگلادش پیوست. این مدافع سابقه بازی در تیم های تراکتور، سپاهان، ذوب آهن و سایپا را دارد.

چرا مدافع فوتبال ایران به لیگ بنگلادش رفت؟

شفیعی درباره حضورش در تیم باشوندارا گفت: باشوندارا بهترین و محبوبترین تیم در بنگلادش است. این تیم به من اعتماد کرد و حالا نوبت من است که جواب اعتمادشان را بدهم. سعی می کنم برای طرفداران باشوندارا جام بیاورم.

همچنین ایمرول حسن رئیس باشگاه باشوندارا در جلسه عقد قرارداد خالد شفیعی دلیل انتخاب این مدافع را اظهار داشت. وی گفت: دندبال یک مدافع برای تقویت خط دفاعی بودیم. گزینه های زیادی به دستم رسید ولی خالد را انتخاب کردم چون فکر می کنم او از تمام گزینه های دیگر شایسته تر بود.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا هم خبر انتقال شفیعی را بازتاب داده ولی به اشتباه از او به عنوان بازیکن فصل گذشته سپاهان یاد شده است در حالی که شفیعی فصل قبل در سایپا بازی می کرد.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 65469

به "چرا مدافع فوتبال ایران به لیگ بنگلادش رفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا مدافع فوتبال ایران به لیگ بنگلادش رفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید