چلسی پیشنهاد آرسنال برای خرید داوید لوئیز را پذیرفت

به گزارش مهسان بلاگ، آبی پوشان لندن آماده خرید مدافع میانی برزیلی رقیب همشهری شدند.

چلسی پیشنهاد آرسنال برای خرید داوید لوئیز را پذیرفت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه میرر، باشگاه چلسی پیشنهاد آرسنال را برای خرید داوید لوئیز پذیرفته و این مدافع میانی برزیلی به زودی به رقیب همشهری خواهد پیوست.

طبق ادعای این نشریه انگلیسی، آرسنال برای خرید لوئیز حاضر شده به چلسی 8 میلیون پوند پیشنهاد دهد و این رقم مورد پذیرش آبی های لندن واقع شده است. حالا آرسنالی ها برای خرید لوئیز باید با خود این بازیکن به توافق برسند و نظر او را جلب نمایند. آنها برای این کار فرصت زیادی هم ندارند چرا که پنجره جابجایی فوتبال انگلیس ساعت 20:30 امشب (پنجشنبه) به وقت تهران بسته می گردد.

انتشار این خبر غیرمنتظره در حالیست که لوئیز در دومین دوره حضورش در چلسی، جزو مهره های ترکیب اصلی این تیم بود و فصل گذشته به جز دو بازی، در تمام هفته های لیگ برتر انگلیس بازی کرد. او یکی از دلایل ثبت 16 کلین شیت در کارنامه چلسی در فصل گذشته بود.

طبق اعلام رسانه های انگلیسی، لوئیز 32 ساله در آخرین جلسه تمرینات گروهی چلسی حضور پیدا ننموده و به صورت انفرادی تمرین نموده است. کوشش آرسنال برای خرید لوئیز به منظور پر کردن جای خالی لوران کوشیلنی است که به تازگی به فرانسه برگشته تا برای بوردو بازی کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14059

به "چلسی پیشنهاد آرسنال برای خرید داوید لوئیز را پذیرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چلسی پیشنهاد آرسنال برای خرید داوید لوئیز را پذیرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید