کاهش فروش 82 درصدی فال آوت 76 در مقایسه با فال آوت 4؛ لیست کامل فروش هفته گذشته

به گزارش مهسان بلاگ، چند هفته گذشته شاهد عرضه بازی های خوبی بوده ایم. الکترونیک آرتز بتلفیلد 5 را عرضه نموده است، شرکت اکتیویژن با قسمت جدید مجموعه کال آو دیوتی مثل همیشه حجم زیادی از فروش را به خود اختصاص داده و از طرفی هم سه گانه اسپایرو را عرضه نموده است. راک استار گیمز هم دو سه هفته ای است که صنعت بازی های ویدیویی را با Red Dead Redemption 2 به دست گرفته. با این حال، بتسدا، که کم از دیگر شرکت ها ندارد، بدترین بازی تاریخ شرکت خود را عرضه نموده است. بازی فال آوت 76 (Fallout 76) یک هفته ای است که وارد بازار شده، ولی تعداد نقدها و نمراتی که برای بازی منتشر شده، به تعداد انگشتان دست نمی رسد.

کاهش فروش 82 درصدی فال آوت 76 در مقایسه با فال آوت 4؛ لیست کامل فروش هفته گذشته

یک هفته از عرضه بازی فال آوت 76 گذشته و در همین راستا، آمار فروش هفته اول بازی را کم و بیش در اختیار داریم. آمار فروش هفته گذشته بازی ها در انگلستان منتشر شده است و بازی فال آوت 76 به عنوان یک شماره جدید فال آوت، بدترین وضعیت را داشته است.

پرفروش ترین بازی هفته گذشته در واقع بازی Pokémon Lets Go بوده است، ولی نینتندو مثل همیشه این پوکمون جدید را در دو نسخه عرضه نموده است. بازی Pokémon Lets Go دو نسخه Eeve و Pikachu دارد و اگر هر دو را کنار هم بگذاریم، این بازی در واقع پرفروش ترین بازی هفته گذشته می گردد، ولی چون فروش هر نسخه جداگانه محاسبه شده، این اتفاق نیافتاده است.

پرفروش ترین بازی هفته گذشته انگلستان بازی Spyro Reignited Trilogy بوده است. این بازی سه گانه اصلی اسپایرو را در که برای پلی استیشن وان عرضه شده بود، بازسازی نموده و در یک بسته جای داده است. برخلاف بازسازی قبلی شرکت اکتیویژن یعنی بازسازی کرش بندیکوت، بازسازی Spyro هم روی پلی استیشن 4 و هم روی ایکس باکس وان عرضه شده است. با این حال، 75 درصد فروش بازی Spyro Reignited Trilogy روی پلی استیشن 4 بوده است.

دومین بازی پرفروش هفته گذشته بازی Red Dead Redemption 2 بوده که پس از سه هفته فروش، از صدر جدول یک رتبه پایین آمده است.

بازی فال آوت 76 در هفته اول فروش خود در رتبه سوم قرار گرفته است. میزان فروش فال آوت 76 در مقایسه با قسمت قبلی فال آوت یعنی فال آوت 4 شاهد 82 درصد کاهش بوده است. البته فقط از فروش فیزیکی بازی صحبت می کنیم و از زمان عرضه فال آوت 4 افراد زیادی به خرید بازی به صورت دیجیتال روی آورده اند، ولی مطمئنا نه به اندازه 82 درصد کاهش فروش.

همان تعداد نقدی هم که از بازی فال آوت 76 منتشر شده اند، از وضعیت وحشتناک بد بازی می گویند. میانگین نمرات بازی حول نمره 3 و 4 از 10 است! در نظر داشته باشید که از یک بازی بتسدا صحبت می کنیم و نه از یک بازی کوچک از شرکتی ناآشنا.

از طرفی، نقدها و نمرات خوب نتوانسته است منجر به فروش خوب بازی هیتمن 2 (Hitman 2) گردد. هیتمن 2 هم از دیگر بازی هایی است که هفته گذشته وارد بازار شده، ولی در هفته اول فروش نامناسبی داشته است. بازی در رتبه دهم بازی های پرفروش هفته گذشته قرار گرفته، حتی با اینکه هم بازی کننده ها و هم منتقدان از هیتمن 2 راضی بوده اند. مطمئنا موضوع هایی مثل انتخاب بد زمان عرضه و مارکتینگ نامناسب بازی روی میزان فروش هیتمن 2 تاثیر گذار بوده اند.

می توانید در ادامه لیست کامل بازی های پرفروش هفته گذشته را ببینید.

  1. Spyro Reignited Trilogy
  2. Red Dead Redemption 2
  3. Fallout 76
  4. Pokemon: Lets Go, Pikachu
  5. FIFA 19
  6. Pokemon: Lets Go, Eevee
  7. Call of Duty: Black Ops 4
  8. Fortnite: Deep Freeze Bundle
  9. Mario Kart 8 Deluxe
  10. Hitman 2

منبع: Metro.co.uk

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3047

به "کاهش فروش 82 درصدی فال آوت 76 در مقایسه با فال آوت 4؛ لیست کامل فروش هفته گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش فروش 82 درصدی فال آوت 76 در مقایسه با فال آوت 4؛ لیست کامل فروش هفته گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید