کاهش میزان فراوری بوئینگ 737 مکس

به گزارش مهسان بلاگ، شرکت آمریکایی بوئینگ در پی حوادث اخیر از کاهش فراوری بوئینگ 737 مکس اطلاع داد.

کاهش میزان فراوری بوئینگ 737 مکس

به گزارش اسپوتنیک، شرکت آمریکایی بوئینگ در سایت رسمی خود از قصد این شرکت برای کاهش فراوری هواپیما مدل بوئینگ 737 مکس از 52 فروند به 42 فروند در ماه اطلاع داد.

در اطلاعیه این شرکت آمده است که این یک تصمیم موقت در راستای تعلیق تحویل این هواپیماها است. این کاهش فراوری از اواسط آوریل اجرایی خواهد شد.

REUTERS / Jason Redmond

کاهش حجم فراوری امکان لازم برای تمرکز بر روی صدور گواهینامه نرم افزار را فراهم خواهد کرد و در این راستا کارمندان این شرکت اخراج نخواهند شد.

در طول شش ماه گذشته، در طی دو حادثه بوئینگ 737 مکس، 346 نفر جان خود را از دست داده اند. آخرین حادثه در 10 مارس در اتیوپی رخ داد. هواپیما 6 دقیقه پس از برخواستن از آدیس بابا سقوط کرد. 157 نفر از شهروندان 33 کشور در این حادثه کشته شدند.

پس از این حوادث، حدود 30 خط هوایی در سراسر دنیا از استفاده از بوئینگ 737 خودداری کردند. اتحادیه اروپا، ایالات متحده آمریکا و روسیه آسمان خود را بر روی پروازهای این هواپیما بستند.

بوئینگ 737 مکس یک هواپیمای ساخت کارخانهٔ هواپیماهای تجاری بوئینگ در کشور ایالات متحده آمریکا است. بوئینگ 737 مکس چهارمین نسل از هواپیماهای سری 737 بوئینگ است که برجسته ترین تغییر این هواپیما نسبت به نسل پیشین، بکارگیری از موتورهای جدید LEAP-B1 و همچنین کاهش 1٪ در احتراق بهتر با در نظر دریافت طرح جدید بال های آن که موسوم به winglet می باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7716

به "کاهش میزان فراوری بوئینگ 737 مکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش میزان فراوری بوئینگ 737 مکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید