کریمی: شاید برخی ها از شانس بقای سپیدرود ناراحتند

به گزارش مهسان بلاگ، علی کریمی سرمربی و مالک سابق سپیدرود رشت معتقد است که برخی ها از اینکه این تیم هنوز شانس بقا در لیگ برتر را دارد، ناراحت هستند. کریمی در رابطه با شرایط سپیدرود رشت می گوید: از آخرین مصاحبه ام حدود دو ماه می گذرد و پس از آن تصمیم داشتم تا انتها فصل هیچ حرفی نزنم. حتی در این مدت صحبت ها و نقل و قول های زیادی هم شنیدم که البته پاسخ برخی از آن ها را به موقعش می دهم و برای یکسری حرف های بی اساس هم مطمئنم که گذر زمان همه چیز را ثابت خواهد نمود. من قبلاً گفته ام و حالا هم می گویم که اگر کاری برای تیم سپیدرود انجام دادم وظیفه و خواست قلبی ام بوده و هیچ منتی بر کسی نیست. اگر تسویه حسابی هم اجرا شده براساس تعهداتم بود. فکر می کنم هفته اول بهمن ماه و بعد از بازی با پدیده در مشهد بود که تیم را بر اساس توافقات اجرا شده به اداره کل تحویل دادم که البته مدارکش هم موجود است. در آن توافقنامه تمام موارد خیلی شفاف قید شده و فکر نمی کنم بعد از آن دیگر مسائل اقتصادی به من ارتباطی پیدا کند. این را مسئولان اداره کل و مدیریت فعلی باشگاه می توانند تأیید نمایند. به همین دلیل اگر در زمان من تسویه حسابی اجرا شده در واقع این تسویه حساب با باشگاه بوده، همان طور که امروز مدیریت فعلی این وظیفه را به عهده دارد. من تا زمانی که بودم به تعهداتم عمل کردم اما چرا امروز و پس از گذشت سه ماه مطالبات بازیکنان پرداخت نشده؟ چرا مبالغی که وعده اش را داده بودند و مصوب هم شده بود، تا الان به طور کامل به تیم تزریق نشده؟ و البته چراهای دیگری که امروز زمان مطرح کردن آنها نیست.

کریمی: شاید برخی ها از شانس بقای سپیدرود ناراحتند

سرمربی و مالک سابق سپیدرود رشت در خصوص برگشت خوردن چک ها هم شرح می دهد: آنهایی که چک مرا برگشت زدند، همان هایی بودند که از عشق و علاقه به تیم صحبت می کردند. یادم هست که چند نفری به خاطر سپیدرورد تا ریال آخر طلب شان را بخشیدند که در میان شان افراد غیربومی هم بودند اما آنها که بومی استان هستند و چک ها را برگشت زدند به جای مصاحبه کردن به وسیله قانون پیگیر مطالبات و حق حقوق شان باشند چون همان قانون هم یک روز ثابت خواهد نمود پول هایی که در سال های گذشته و به اشکال مختلف به تیم تزریق شده به چه کسانی رسیده و چطور تقسیم شده است. شک نکنید این نوع رفتارها فقط آرامش را از تیم می گیرد. به همین دلیل من تصمیم گرفتم بعد از بازی تیم مقابل فولاد این مصاحبه را انجام دهم. اگر کسی واقعاً به تیم سپیدرود علاقه داشته باشد، حداقل در این هفته های پایانی سکوت می نماید. شاید برخی ها از این که این تیم هنوز شانس بقا در لیگ برتر را دارد، ناراحت هستند اما مطمئنم طرفداران سپیدرود به این مسائل توجه نمی نمایند و مثل همواره همراه تیم شان هستند.

کریمی در رابطه با عملکردش در سپیدرود ادامه می دهد: عملکرد من در پرداخت مطالبات بازیکنان و تسویه حساب با طلبکاران سپیدرود کاملاً تعیین و اسناد و مدارکش هم موجود است. امیدوارم آقایان برای دریافتی های شان در سال های گذشته و هزینه کردهایشان هم اسناد و مدارک داشته باشند. به هر حال همه ما می رویم و این سپیدرود است که می ماند، همانطور که از سال 1347 تا امروز بوده و مانده. امیدوارم امروز طوری رفتار کنیم که فردا روزی اگر خوب مان را نگفتند، بدمان را هم نگویند. اگرچه همه ما در خلوت خودمان می دانیم چه کارهایی برای این تیم کردیم و چه کارهایی که در توان مان بوده را انجام نداده ایم.

230+230-9

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8636

به "کریمی: شاید برخی ها از شانس بقای سپیدرود ناراحتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی: شاید برخی ها از شانس بقای سپیدرود ناراحتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید