29 پروژه ورزشی در همدان افتتاح شد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، رسول منعم ظهر پنجشنبه در مراسم کلنگ زنی پروژه ورزشی زورخانه بین المللی همدان با اشاره به توسعه زیرساخت های ورزشی در دولت تدبیر و امید در استان همدان، گفت: طی 5 سال گذشته 29 پروژه ورزشی با زیربنای 91 هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر 28 میلیارد تومان در استان همدان به بهره برداری رسیده است.

29 پروژه ورزشی در همدان افتتاح شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، اضافه نمود: سرانه ورزشی استان همدان با افتتاح این 29 پروژه از 61 صدم مترمربع به 71 صدم مترمربع افزایش پیدانموده است.

وی با اشاره به پروژه های ورزشی نیمه تمام استان همدان، گفت: با اهتمام دولت و مجلس اعتبار خوبی در قالب برنامه ششم توسعه و بودجه سال 96 و 97 در جهت توسعه و تکمیل زیرساخت های ورزشی به ورزش استان از محل 27 صدم ارزش اضافه نموده تخصیص گردیده که باعث شد تعداد زیادی از پروژه های ورزشی نیمه تمام ما که ده ها سال نیمه تمام باقی مانده بود در شرف تکمیل و بهره برداری قرار بگیرند.

منعم گفت: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و ستاد فجر 40 در سطح مرکز استان و کشور 3 پروژه ورزشی در هفته دولت در همدان به بهره برداری رسید و تا خاتمه سال از 75 پروژه ورزشی نیمه تمام 17 پروژه تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان توسعه فرهنگ جوانمردی و پهلوانی در ورزش به عنوان ضرورت است، اعلام کرد: همدان از دیرباز با داشتن پهلوانانی نظیر پهلوان علی میرزا همدانی، پهلوان احمد کوه کش و پهلوان سید احمد بطایی یکی از قطب های این رشته ورزشی در کشور و جهان بوده است و با ابتکار حاج بابایی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و حمایت استاندار و شورای شهر و شهردار امروز کلنگ زورخانه بین المللی همدان به زمین خواهد خورد.

وی مطرح نمود: این پروژه با زیربنایی 650 مترمربع از محل اعتبارات استانی بااعتبار 22 میلیارد ریال با زمینی که از طرف شورای شهر و شهردار اختصاص پیدانموده کلنگ زنی می گردد.

منعم با اشاره به بازی های آسیایی گفت: تا به امروز 7 مدال رنگارنگ ورزشکاران ما از بازی های آسیایی جاکارتا کسب نموده اند که امیدواریم در روزهای آینده بر این تعداد مدال اضافه نمود گردد و دربازی های پارا آسیایی نیز موفق به کسب مدال شویم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 830

به "29 پروژه ورزشی در همدان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "29 پروژه ورزشی در همدان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید