ابراهیموویچ: انتقال رونالدو به یوونتوس اتفاق بزرگی بود اما یک چالش نیست

به گزارش مهسان بلاگ، ستاره سوئدی سابق تیم فوتبال یوونتوس می گوید که رفتن کریستیانو رونالدو به این تیم، برای او یک چالش محسوب نمی گردد.

ابراهیموویچ: انتقال رونالدو به یوونتوس اتفاق بزرگی بود اما یک چالش نیست

به گزارش خبرنگاران، زلاتان ابراهمیوویچ در گفت و گو با شبکه تلویزیونی DAZN تأکید کرد که کریستیانو رونالدو نمی تواند ادعا کند که رفتنش به یوونتوس برای او چالشی جدید محسوب می گردد.

رونالدو چندی پیش در یک مصاحبه، یکی از دلایل جدایی اش از رئال مادرید و پیوستن به یوونتوس را به چالش کشیدن خودش در شرایط و لیگی جدید بوده است.

ایبرا اما می گوید که رفتن رونالدو به یووه چالش محسوب نمی گردد. مهاجم سابق تیم های فوتبال اینتر، میلان و یوونتوس، گفت: من نگفته ام که انتقال رونالدو به یوونتوس اتفاق بزرگی نبود. بلکه گفتم که پیوستن او به یوونتوس یک چالش محسوب نمی گردد. رفتن به یکی از بهترین تیم های جهان چالش نیست. البته این به تعبیری که شما از یک چالش دارید، بستگی دارد. به نظر من اما چالش پیوستن به یک تیم و به اوج رساندن آن است. این چالش است.

ابراهیموویچ ادامه داد: به هر حال خرید رونالدو برای فوتبال ایتالیا خرید بزرگی است چون به لطف او، دومین خانه من در سری A تیمی بزرگتر از قبل شده است.

مهاجم 37 ساله سابق منچستریونایتد که سال گذشته این تیم را به مقصد آمریکا ترک کرد، درباره مدعیان قهرمانی این فصل لیگ قهرمانان اروپا نیز تأکید داشت: سال جاری رقابت بسیار نزدیک است. هیچ تیمی نیست که بتوان گفت از دیگر مدعیان بهتر است. شاید یکی از تیم های سابق من، پاری سن ژرمن، منچستریونایتد، یوونتوس یا بارسلونا قهرمان گردد. متأسفانه اینتر حذف شده و میلان هم که در این رقابت ها نیست. به نظر من سال جاری لیگ قهرمانان 4 مدعی دارد و امیدوارم که یکی از آنها قهرمان گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5498

به "ابراهیموویچ: انتقال رونالدو به یوونتوس اتفاق بزرگی بود اما یک چالش نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیموویچ: انتقال رونالدو به یوونتوس اتفاق بزرگی بود اما یک چالش نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید