اصغر حاجیلو: مرزبان فراموش نکند که اشتباهات داوری به سود تیمش بود، مگر می گردد فحاشی بازیکن نفت به کادر فنی استقلال را نادیده گرفت؟

به گزارش مهسان بلاگ، اصغر حاجیلو گفت: آقای مرزبان فراموش نکند که اشتباهات داوری دیدار نفت با استقلال به سود تیمش بود.

اصغر حاجیلو: مرزبان فراموش نکند که اشتباهات داوری به سود تیمش بود، مگر می گردد فحاشی بازیکن نفت به کادر فنی استقلال را نادیده گرفت؟

به گزارش خبرنگاران، اصغر حاجیلو در گفت وگو با سایت باشگاه استقلال، درباره اظهارات رادیویی علیرضا مرزبان گفت: ما نمی گوییم که آنها در زمینه لباس یا زمین تمرین با ما همکاری نداشتند. بلکه می گوییم که اتفاقا از این جهات بسیار هم به ما لطف داشتند ولی آقای مرزبان مگر می گردد فحاشی بازیکن با تجربه تیم شما به کادرفنی استقلال را نادیده گرفت؟ آیا شلوغی در مقابل رختکن استقلال و آن شرایط استادیوم را می گردد نادیده گرفت؟ هر چیزی باید در جای خودش باشد. ما ضمن تشکر بابت همکاری در برخی زمینه ها، انتقاداتی هم بابت برخی موارد داریم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال اضافه نمود: چون آقای مرزبان در این اظهارات نام مرا به میان آورده، من این مطالب را مطرح کردم وگرنه آن بازی تمام شده و ما هم بحث خود را در مراجع قانونی پیگیری می کنیم. تیم ما به زودی برای بازی با سایپا باید خودش را آماده کند. من صراحتا می گویم که مردم مسجدسلیمان هم با ما خیلی لطف داشتند و بسیار میهمان نواز بودند. گلایه ما نه برای بازی جام حذفی بلکه برای اتفاقات بازی لیگ برتر بود. به هرحال حریف ما در بازی حذفی بازنده شد و شاید فکر می کرد در لیگ جبران می نماید و این مسئله روی حساسیت بازی لیگ اثر گذاشت.

وی در سرانجام اضافه نمود: حتی چندتن از نیمکت نشینان نفت به کادرفنی ما بی احترامی می کردند. با بلندگو زمینه سازی برای توهین صورت می گرفت. خیلی برای ما توهین بازیکن آنها هم تعجب آور بود. شفر حتی در اخراجش هم مقصر نبود و در محوطه فنی خودمان بود و مرزبان آمده بود تا با او صحبت کند. کسی فرافکنی یا هوچی گری درباره شهر مسجد سلیمان انجام نداده و حساب آن تعداد هوادارانی که فحاشی می کردند با مردم شهر جداست. از طرفی آقای مرزبان فراموش نکند که اشتباهات داوری در آن دیدار به سود تیمش رقم خورد. اشتباهاتی که می توانست مانع از کسب سه امتیاز برای استقلال گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2109

به "اصغر حاجیلو: مرزبان فراموش نکند که اشتباهات داوری به سود تیمش بود، مگر می گردد فحاشی بازیکن نفت به کادر فنی استقلال را نادیده گرفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصغر حاجیلو: مرزبان فراموش نکند که اشتباهات داوری به سود تیمش بود، مگر می گردد فحاشی بازیکن نفت به کادر فنی استقلال را نادیده گرفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید