اینزاگی: اجازه هیچ کاری را به میلان ندادیم، عملکرد فوق العاده ای داشتیم

به گزارش مهسان بلاگ، سیمونه اینزاگی، سرمربی تیم فوتبال لاتزیو از عملکرد شاگردانش مقابل روسونری راضی است.

اینزاگی: اجازه هیچ کاری را به میلان ندادیم، عملکرد فوق العاده ای داشتیم

به گزارش خبرنگاران، سیمونه اینزاگی که تیم تحت هدایتش شب گذشته (سه شنبه) در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا در دیداری خانگی به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافت، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی رای اسپورت ایتالیا گفت: ما تنها در گلزنی ناکام بودیم، اما بازیکنانم عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشتند و با تمرکز بالایی مقابل میلان بازی کردند که در سری A روی فرم است.

سرمربی تیم فوتبال لاتزیو ادامه داد: ما اجازه هیچ کاری را به میلان ندادیم و تنها پشیمانی مان از این بازی ناکامی در گلزنی مان است. در نهایت اگر قرار بر این بود که این بازی خانگی با نتیجه تساوی پایان یابد، صفر- صفر بهترین نتیجه بود. مهار بازیکنانی همچون پیونتک، سوسو، چالهان اوغلو و بورینی کار آسانی نبود، اما واقعاً آنها را خنثی کردیم. در واقع میلان حتی نتوانست توماس استراکوشا - دروازه بان لاتزیو - را هم به دردسر بیندازد و می توانیم در بازی بازی برگشت در سن سیرو هم بجنگیم.

اینزاگی که شاگردانش در بازی بعدی خود باید شنبه شب در چارچوب هفته بیست وششم سری A ایتالیا در دربی دلاکاپیتاله به مصاف رم بروند، در پایان گفت: می دانیم که نسبت به رم زمان کمتری برای آماده سازی خودمان برای بازی شنبه داریم، اما سعی می کنیم خودمان را به بهترین شکل ممکن آماده این بازی کنیم. فکر می کنم با این سختکوشی و تمرکز، دربی خوبی خواهیم داشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6057

به "اینزاگی: اجازه هیچ کاری را به میلان ندادیم، عملکرد فوق العاده ای داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینزاگی: اجازه هیچ کاری را به میلان ندادیم، عملکرد فوق العاده ای داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید