تبریز، مرزبان: ما هدف گذاری می کنیم اما به راه رسیدن به هدف مان اهمیت نمی دهیم، تیم های خاص را به سادگی به مربیان نمی دهند

به گزارش مهسان بلاگ، علیرضا مرزبان، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مدعی است راهنمایی تیم های خاص را به سادگی به مربیان نمی سپارند.

تبریز، مرزبان: ما هدف گذاری می کنیم اما به راه رسیدن به هدف مان اهمیت نمی دهیم، تیم های خاص را به سادگی به مربیان نمی دهند

به گزارش خبرنگاران از تبریز، علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: خیلی خوشحالم که دوباره به تبریز آمدم. فردا با تیمی بزرگ و باتعصب به نام تراکتورسازی بازی داریم. دو تیم بافرهنگ و تاریخ خاص با یکدیگر بازی می نمایند. تراکتورسازی مربی خوبی به خدمت گرفته است و بازیکنان خوب و باکیفیتی در اختیار دارد. در تقابل با این تیم ما انتظار یک بازی پرفشار داریم. طبیعی است که این تیم با بازیکنان خوبی که دارد فشار زیادی به ما وارد آورد. ما برای تقابل با این تیم احتیاج به همبستگی زیادی داریم و باید مدیریت زمان و مکان داشته باشیم تا بازی خوبی انجام دهیم.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا هم بازی خوبی انجام دهیم. در نهایت هم باید بگویم که زندگی ما را نتایج رقم نمی زنند. ما در نیم فصل اول 15 امتیاز کسب کردیم و این نوید را به ما می دهد که با کسب 14 امتیاز در نیم فصل دوم در لیگ می مانیم. ما برای بقا می جنگیم و تراکتورسازی برای قهرمانی و این تفاوت دو تیم است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره محرومان و مصدومان تیمش و همچنین اینکه فردا مقابل تراکتورسازی هجومی بازی خواهند کرد یا تدافعی، گفت: ما مصدومانی که داشتیم با خودمان به تبریز نیاوردیم. میلاد میداوودی و حکیم نصاری را در اختیار نداریم و بازیکنان جدیدی که در اختیار گرفتیم به همراه داریم. احتمال اینکه دو نفر از آنها بازی نمایند، زیاد است. این احساس را دارم که کیفیت فوتبالی مان را به نمایش بگذاریم. هر زمان که بخواهیم دفاعی بازی کنیم بازیکنان می فهمند که مربی تحت فشار است. ما باید تمام کوشش مان را برای انجام بهترین بازی ها به کار بگیریم. مهم این است که بعد از انتها بازی به عنوان مربی، بازیکن و مدیر باشگاه بتوانیم از بازی خوب و شرافتمندانه خود دفاع کنیم و این ارزشمندتر از هر چیزی است.

مرزبان ادامه داد: من عاشق آب و هوای تبریز هستم. این آب و هوا من را اذیت نمی نماید. شما به خوبی می دانید که دمای بدن انسان 37 درجه است و فرقی نمی نماید که کجا حضور داشته باشید، این موضوع و سرمای هوا تأثیر زیادی در بدن بازیکنان ندارد.

مرزبان درباره این موضوع که او در تیم های زیادی مربیگری نموده و ثبات نداشته است، مطرح نمود: در پرسپولیس، سپاهان، پدیده، پیکان و هر کجا که بودم سعی کردم همواره تیم ها را سازماندهی کنم. حدود 10-11 سال در فوتبال ایران بودم و توانستیم فوتبال خوبی نمایش دهیم. این موضوع معین است که تیم های خاص را به ما نمی دهند و این ارتباطات است که نقشی مشخص نماینده را دارد و تیم های مدنظرتان را به شما نمی دهند. من هرجا که می روم می خواهم با بازیکنان و تیم خودم ارتباط خوبی برقرار کنم. فصل پیش شهرداری ماهشهر بعد از هشت بازی در جدول آخر بود و یکی از دوستان زنگ زد و ما آنجا رفتیم و شرایط را بهتر کردیم. نفت مسجدسلیمان سه امتیاز بیشتر نداشت و با محمود فکری کارش را شروع نموده بود و مدتی هم عبدالله ویسی سرمربی بود و بعد من آمدم و کوشش کردیم که این تیم را نجات دهیم. یک بار دیگر تأکید می کنم که تیم های خاص را به سادگی به مربیان نمی دهند. مهم این نیست که چه می دانید، مهم این است که چه روابطی دارید. اگر به دانش مربیگری باشد که من از سه کشور مختلف مدارک مربیگری دارم و در آلمان و ایران پیروز بودم، ولی آن تیم هایی که شما مدنظرتان هست به من نمی دهند و من هم راضی هستم.

وی درباره میزان شناختش از تراکتورسازی و همچنین شرایط تیم ملی پس از رفتن کی روش از ایران گفت: ما تراکتورسازی و مربیانش را می شناسیم و احتیاجی نیست برگ جدیدی برای شناخت تراکتورسازی باز کنیم. درباره تیم ملی باید بگویم، یک زمان هست که ما سیستم را انتخاب می کنیم و براساس احتیاجی که داریم نیروهای مان را سازماندهی می کنیم و یک مربی را انتخاب می کنیم که به پروژه مان بخورد، ولی یک زمانی سرمربی را انتخاب می کنیم تا این پروژه را طراحی کند. این تصمیم باید در تیم ملی گرفته گردد که می خواهد چه کار کند. باید صبر کنیم تا نتایجی که از گفت وگوها می گیرند، اعلام نمایند. بعد از جام جهانی گفتم که باید یک کنگره تشکیل گردد و نتایج تیم ملی در این کنگره بررسی گردد، اما این اتفاق نیفتاد و ما به مسابقات جام ملت ها رفتیم و این مسئله الان بعد از جام ملت های آسیا هم اتفاق نخواهد افتاد. ما یک تیم خوب و منظم احتیاج داریم تا بتوانیم پیروز شویم. برای مثال وقتی آلمان شکستی سنگین خورد یک تیم بررسی درست کرد و حتی بررسی کردند که در انتقال توپ باید با سرعت بیشتری حرکت نمایند، اما ما چنین کاری را نمی کنیم. ما اینجا هدف گذاری می کنیم، اما به راه رسیدن به هدف مان اهمیت نمی دهیم و به همین دلیل نمی توانیم پیروز شویم.

در این بخش از نشست خبری خبرنگاران از مرزبان پرسیدند که فکر نمی کنید روابط عمومی وزارت ورزش با اعلام اسامی برای انتخاب سرمربی تیم ملی فرصت سوزی می نماید، که در این لحظه مدیر رسانه ای نفت مسجدسلیمان گفت: با توجه به ابلاغیه سازمان لیگ سؤالات فقط در خصوص بازی فردا باشد. مرزبان هم گفت: در خصوص این مسائل نباید صحبت کنم، اما می دانم که شما دل تان برای فوتبال ما می سوزد و می خواهید فوتبال خوبی انجام گردد، اما این کار ما نیست. چیزهایی که به ما مربوط نیست و قدرت تغییر آن را نداریم نباید درگیرش شویم.

وی درباره این موضوع که مسائل اقتصادی نفت مسجدسلیمان حل شده است یا نه؟، گفت: مسائل اقتصادی ما همچنان پابرجاست و با توجه به مصوبه وزارت نفت ما هنوز مسائل اقتصادی داریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره نقش حضور طرفداران در بازی فردا مطرح نمود: شما فوتبال را برای چه کسانی بازی می کنید؟ من خودم می گویم فردا لذت می برم و عاشق این هستم که استادیوم پر گردد. من خیلی لذت می برم که حتی 20 هزار نفر هم بیرون استادیوم بایستند، یک زمان حضور طرفداران باعث آسیب و استرس بیشتر تیم می گردد و یک زمان هم حمایت می نماید، ما باید خودمان انتخاب کنیم که کدام موضوع را می خواهیم و مسئولان باید معین نمایند که از طرفداران شان چه می خواهند. اینجا کسانی هستند که درآمد کم دارند و با امکانات کم به استادیوم می آیند. من بارها به بازیکنانم و تمام تیم هایی که اینجا آمدم گفتم که احترام طرفداران را نگه دارند، چون این طرفداران وارد هیچ جریانی نمی شوند و برای دیدن فوتبال به استادیوم می آیند.

مرزبان درانتها گفت: اگر تراکتورسازی بین مدیریت و کادرفنی و بازیکنان و طرفداران ارتباط خوبی داشته باشد من می گویم معین شدن قهرمان مسابقات تا روز آخر طول می کشد و تراکتورسازی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی تا روز آخر هست.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5234

به "تبریز، مرزبان: ما هدف گذاری می کنیم اما به راه رسیدن به هدف مان اهمیت نمی دهیم، تیم های خاص را به سادگی به مربیان نمی دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز، مرزبان: ما هدف گذاری می کنیم اما به راه رسیدن به هدف مان اهمیت نمی دهیم، تیم های خاص را به سادگی به مربیان نمی دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید