توصیه رویانیان برای گرشاسبی ، من بودم با دایی رفاقت می کردم

به گزارش مهسان بلاگ، محمد رویانیان، مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس توصیه ای برای حمیدرضا گرشاسبی دارد و می گوید: در مورد طلب دایی نیز باید بگویم من اگر بودم با او رفاقت می کردم و دوستانه این مشکل را حل می کردم.

توصیه رویانیان برای گرشاسبی ، من بودم با دایی رفاقت می کردم

به گزارش خبرنگاران ، محمد رویانیان، با فاصله از سایر مدیران ورزشی، بیشترین کری خوانی ها را دارد. اینقدر که هنوز دلش برای کری خوانی هایی که با علی فتح الله زاده داشته، تنگ می گردد. همین حس را ظاهراً علی فتح الله زاده هم دارد. رویانیان در خاطره بازی اش پیش از دربی به این موضوع اشاره می نماید: دلم هم برای فتح الله زاده و هم برای کری خوانی با او تنگ گردیده البته با هم دائما در ارتباطیم و از حال هم با خبر هستیم و دائما هم در حال کری خوانی با او هستم. حتی سال گذشته قبل از دربی با من تماس گرفت و از من دعوت کرد که در دفترش با او دربی را ببینم اما من گفتم اگر من به دفتر تو بیایم حاشیه درست می گردد و همچنین تحمل باخت و ناراحتی تو را ندارنم. به او می گویم این دربی را هم آنها خواهند باخت.

او در ادامه صحبت هایش به قانون 90 به 10 اشاره می نماید و معتقد است که هر اجرای قانونی در ابتدا برای مسوولان هزینه خواهد داشت. او همچنین در این رابطه می گوید: هنوز زیرساخت ها و شرایط این اتفاق فراهم نیست و نمی گردد دربی را در حال حاضر به این نحو برگزار کرد. اما بالاخره این اتفاق باید از جایی آغاز گردد در همه جهان شاهد این هستیم که این قانون اجرا می گردد و بالاخره باید استارت آن در ایران نیز زده گردد درست است که در ابتدا این اتفاق برای مسئولان هزینه خواهد داشت اما این هزینه را باید متقبل شوند و هر چه این اتفاق زودتر رخ دهد به نفع فوتبال ایران است.

حمیدرضا گرشاسبی در مورد سوءمدیریت مدیران قبلی در بستن قراردادها صحبت هایی داشته که رویانیان درباره اش می گوید: این شتری هست که در خانه همه می خوابد و از این اظهارات زیاد شنیده گردیده است و امیدوارم مدیر بعدی راجع به آقای گرشاسبی این گونه صحبت نکند. در مورد طلب دایی نیز باید بگویم من اگر بودم با او رفاقت می کردم و دوستانه این مشکل را حل می کردم. این رفتارهایی که از او می بینید هم به خاطر بی احترامی طاهری و دوستانش است که او را اذیت کردند و باعث این رفتار شدند.

340 - 2

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1698

به "توصیه رویانیان برای گرشاسبی ، من بودم با دایی رفاقت می کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه رویانیان برای گرشاسبی ، من بودم با دایی رفاقت می کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید