تیم والیبال شهرداری ارومیه از سد شهروند اراک گذشت

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور عصر روز یکشنبه با انجام شش پیکار در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد، که تیم والیبال شهروند اراک میزبان تیم والیبال شهرداری ارومیه بود.

تیم والیبال شهرداری ارومیه از سد شهروند اراک گذشت

براساس این گزارش، بازیکنان تیم با تمام تلاشی که داشتند نتوانستند در مقابل شاگردان رسول بنایی سرمربی باتجربه و کارکشته شهرداری ارومیه که از آمادگی کامل برخوردار بودند ایستادگی نمایند و طی 4 ست این بازی با نتیجه 25 بر 16، 25بر 19 (به سودتیم شهروند اراک)، 25 بر 17 و 25 بر 19 و در نهایت با نتیجه 3 بر یک بازی به تیم والیبال شهرداری ارومیه واگذار شد.

تیم والیبال شهروند اراک در هفته بیستم هم مقابل تیم والیبال خاتم اردکان با نتیجه 3 بر یک متوقف شده بود.

لازم به ذکر است تیم والیبال شهروند اراک تا خاتمه هفته بیستم با انجام 18 بازی، 8 برد، 10 باخت و کسب 23 امتیاز در ردیف نهم جدول رده بندی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور نهاده شده است.

پیکارهای هفته بیست دوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور دهم ماه جاری پیگیری می گردد، که تیم شهروند اراک میهمان تیم والیبال عقاب نهاجا است. تیم والیبال شهروند اراک تا خاتمه این فصل پنج پیکار دیگر را پیش رو دارد.

همچنین بهروز جعفری به عنوان سرداور و مهدی نویدی به عنوان داور قضاوت این مسابقه رابر عهده داشتند.

به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال شهروند اراک در شرایطی مقابل تیم والیبال شهرداری ارومیه نهاده شد که اخیرا روی نوار باخت نهاده شده است. تیم از شرایط خوب و مناسب برخوردار نیست و هرچه به خاتمه فصل نزدیک می گردد ناتوانی تیم بیشتر خود را نشان می دهد. مسائل مختلف از جمله مشکل اقتصادی به شدت تیم را رنج می دهد. اما بازیکنان سعی می نمایند مسایل حاشیه ای کمتر بر روند بازی تاثیر گذار باشد. به گفته اکبر خداوردی، سرمربی تیم والیبال شهروند اراک ظرفیت تیم با شرایط موجود بیشتر از این نیست.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4924

به "تیم والیبال شهرداری ارومیه از سد شهروند اراک گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم والیبال شهرداری ارومیه از سد شهروند اراک گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید