دانشگر: دوست داشتم در بازی با تراکتورسازی به استقلال یاری می کردم، با بدشانسی محروم شدم

به گزارش مهسان بلاگ، محمد دانشگر، مدافع تیم فوتبال استقلال گفت که در فصل جاری به خاطر بعضی برخوردهای فوتبالی کارت زردهایی گرفته است و نباید محروم می شد.

دانشگر: دوست داشتم در بازی با تراکتورسازی به استقلال یاری می کردم، با بدشانسی محروم شدم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمد دانشگر، مدافع تیم فوتبال استقلال با وجود نمایش خوبی که در دیدار با پیکان داشت، با دریافت کارت زرد از بازی برابر تراکتورسازی تبریز محروم شد. این بازیکن در فصل جاری سه بازی تیمش را به علت کارت زرد و قرمزهایی که از داوران گرفته، از دست داده است.

محمد دانشگر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره دیدار استقلال برابر پیکان و محرومیتش از بازی با تراکتورسازی گفت: در صحنه خطا، به داور (وحید کاظمی) گفتم خطایی انجام ندادم، اما به من کارت زرد نشان داد. البته نباید اعتراض می کردم، اما باور کنید این فصل با بدشانسی های زیادی روبه رو شده ام. هر زمان که می خواستم با آرامش به فوتبالم بپردازم، به خاطر بعضی برخوردهای فوتبالی با کارت زرد جریمه شده ام.

وی اضافه نمود: هیچ گله ای از داوران ندارم، اما سال جاری نباید بعضی بازی ها را از دست می دادم. طرفداران استقلال بدانند با همه وجودم بازی می کنم و هدفم این است که در آرامش و بدون حاشیه به تیم یاری کنم، اما بدشانسی باعث شد که بازی با تراکتورسازی را از دست بدهم. دوست داشتم در این بازی حضور داشته و به تیمم یاری می کردم، اما این اتفاق نیفتاد و محروم شدم. امیدوارم استقلال بتواند در بازی با تراکتورسازی نتیجه لازم را کسب کند و به روند خوبش ادامه دهد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5339

به "دانشگر: دوست داشتم در بازی با تراکتورسازی به استقلال یاری می کردم، با بدشانسی محروم شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگر: دوست داشتم در بازی با تراکتورسازی به استقلال یاری می کردم، با بدشانسی محروم شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید