شغل پراسترس معلمی در انگلیس

به گزارش مهسان بلاگ، طبق اعلام بنیاد ملی تحقیقات آموزشی انگلیس (NFER) در این کشور معلمان بیش از افراد در تخصص های دیگر با استرس های شغلی روبه رو هستند.

شغل پراسترس معلمی در انگلیس

به گزارش خبرنگاران، گزارش این بنیاد انگلیسی نشان می دهد با افزایش جمعیت دانش آموزان و افزایش تعداد معلمانی که در حال ترک شغل خود هستند، یک پنجم از معلمان اغلب یا در تمامی اوقات در خصوص شغل خود احساس تنش دارند که در مقایسه با 13 درصد از افراد در مشاغل دیگر آمار بیشتری به شمار می رود.

اگرچه ساعات کاری معلمان در طول سال با ساعات کاری در مشاغل دیگر مشابه است اما کار کردن شدید در طول هفته های کمتری از سال منجر به عدم تعادل در زندگی کاری و سطوح بالاتری از استرس در زندگی آن ها می گردد.

دکتر مری بوستد، دبیرکل مشترک اتحادیه آموزش ملی انگلیس با اشاره به این که گزارش اخیر بنیاد ملی تحقیقات آموزشی انگلیس بر نگرانی های بلندمدت در خصوص تنش های شغلی معلمان تاکید نموده، یادآور شد: دلایل بسیاری وجود دارد که باعث می گردد بسیاری از معلمان و استادان دانشگاه ها شغل خود را رها نمایند و هیچ یک از این دلایل بر ما پوشیده نیست. حجم کاری زیاد، مسوولیت بی حد، اعتراضات زیاد به نوع نظام آموزشی و قراردادهای حقوقی ناکارآمد و ناکافی هر سال پس از سالی دیگر تنها بخشی از دلایلی هستند که باعث می گردد هر ساله بسیاری از معلمان شغل خود را رها نمایند.

بنیاد ملی تحقیقات آموزشی انگلیس در گزارش اخیر خود خواهان اقدامی سریع برای برطرف کمبود در تعداد معلمان کارآموز در گیرودارِ کاهش آمار استخدام معلمان تازه کار شده و خاطر نشان نموده که امنیت بالاتر شغلی فارغ التحصیلان می تواند به این امر کمکی شایان کند.

یکی از مولفان این گزارش با بیان این که مدارس انگلیس به شدت با معضل استخدام معلمان جدید روبرو اند، گفت: اقدامی ضروری برای بهبود شرایط کاری معلمان با تمرکز بر تاب آورتر کردن این حرفه وجود دارد.

بنا بر گزارش گاردین، دامین هیندز، وزیر آموزش و پرورش انگلیس نیز درباره این گزارش اظهار نموده در طول یک سالی که به این مقام منصوب شده با کاهش حجم کاری غیرلازم و مسائل بوروکراتیک معلمان برای تمرکز معلمان در زمینه های آموزشی کوشش نموده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6043

به "شغل پراسترس معلمی در انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شغل پراسترس معلمی در انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید