طرح پایش سلامت ایثارگران البرزی در حال اجرا است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، بهزاد نجفی در نشستی خبری با خبرنگاران که پیش از ظهر یکشنبه در برگزار گردید، گفت: موسسه فرهنگی - ورزشی و توان بخشی ایثار وابسته به بنیاد شهید در سال 87 شکل گرفته و هدف از تأسیس اش ارائه خدمات و تسهیلات بیشتر به خانواده معظم ایثارگران بوده است.

طرح پایش سلامت ایثارگران البرزی در حال اجرا است

وی با تأکید بر اینکه استان البرز از حیث خدمات فرهنگی ورزشی از بضاعت زیادی برخوردار نیست، گفت: کوشش کردیم هر آنچه از امکانات بالقوه در اختیار بنیاد شهید بوده است را در اختیار این موسسه قرار دهد. از حیث خدمات رسانی در حوزه درمانی و توان بخشی جز سه استان برتر کشور هستیم.

نجفی بابیان اینکه در مرکز توان بخشی موسسه طرح پایش سلامت ایثارگران در حال اجرا است، اضافه نمود: حدود 70 پرسنل در مرکز پرستاری این موسسه خدمات ویزیت در منزل ایثارگران را انجام می دهند، با اجرای فاز نخست طرح پایش سلامت سه هزار و 860 ویزیت باید تا انتها شهریورماه انجام گردد.

وی در بخش دیگری با اشاره به ارائه خدمات ورزشی و فرهنگی به خانواده های ایثارگران، گفت: در پنج ماهه نخست امسال 32 هزار و 640 نفر - سانس از خدمات رایگان ورزشی و 23 هزار و 360 نفر - سانس از خدمات حمایتی 50 تا 85 درصد تخفیف بهره برده اند.

نجفی با اشاره به اجرای طرح محسنین، اضافه نمود: ایثارگران ضایعه های نخاعی می توانند به صورت 85 درصد تخفیف از خدمات اقامتی در برخی استان های کشور با امکانات کاملاً تخصصی استفاده نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1194

به "طرح پایش سلامت ایثارگران البرزی در حال اجرا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح پایش سلامت ایثارگران البرزی در حال اجرا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید