لیگ NBA، پیروزی راکتس با رکورد شکنی هاردن، پارکر با پیروزی سان آنتونیو را ترک کرد

به گزارش مهسان بلاگ، تیم بسکتبال هیوستون راکتس در بازی صبح امروز خود مقابل ممفیس گریزلیز با رکوردشکنی جیمز هاردن به پیروزی رسید.

لیگ NBA، پیروزی راکتس با رکورد شکنی هاردن، پارکر با پیروزی سان آنتونیو را ترک کرد

به گزارش خبرنگاران، در دیدارهای صبح امروز (سه شنبه) لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا، تیم هیوستون راکتس با درخشش خارق العاده جیمز هاردن و ثبت یک رکورد جدید در NBA مقابل میهمان خود ممفیس گریزلیز در سالن تویوتا سنتر به پیروزی رسید.

هاردن در این بازی 57 امتیاز برای راکتس کسب کرد و برای هفدهمین بازی متوالی بیش از 30 امتیاز در یک بازی به دست آورد تا از رکورد کوبی برایانت عبور کند. تنها الجین بیلور (18 بازی) و ویلت چمبرلین در تاریخ لیگ به چنین رکوردی رسیده اند. او همچنین برای سومین بار در این فصل بیش از 50 امتیاز در یک بازی کسب کرد.

در بازی دیگری که در سالن AT&T شهر سان آنتونیو برگزار گردید، تیم میزبان با اختلاف 15 امتیاز از شارلوت هورنتس مغلوب شد.

پیروزی قبلی هورنتس در سالن AT&T به سال 2006 باز می شود. در این بازی، تونی پارکر، گارد رأس تیم شارلوت که 17 سال برای سان آنتونیو بازی نموده بود، برای نخستین بار مقابل تیم سابقش نهاده شد.

مسئولان تیم سان آنتونیو اسپرز، پیش از آغاز بازی با نمایش ویدیویی 2 دقیقه ای از تونی پارکر و 4 عنوان قهرمانی وی با اسپرز در NBA تقدیر کردند. تشویق طرفداران تا اواخر کوارتر نخست ادامه داشت.

تونی پارکر و مایکل جردن، تنها بازیکنان تاریخ لیگ هستند که پس از 4 بار قهرمانی با یک تیم، با پیراهن تیم دیگر، مقابل تیم قبلی خود بازی نموده اند.

نتایج دیدارهای صبح امروز لیگ NBA به توضیح زیر است:

پورتلند 107 - ساکرامنتو 115نیواورلینز 121 - لس آنجلس کلیپرز 117 بوستون 102 - بروکلین 109 ممفیس 94 - هیوستون 112شارلوت 108 - سان آنتونیو 93 دیترویت 94 - یوتا 100

در خاتمه بازی های امروز، تورونتو رپتورز با 33 پیروزی و 12 شکست در صدر کنفرانس شرق و دنور ناگتس نیز با 29 پیروزی و 13 شکست در صدر کنفرانس غرب قرار دارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4563

به "لیگ NBA، پیروزی راکتس با رکورد شکنی هاردن، پارکر با پیروزی سان آنتونیو را ترک کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ NBA، پیروزی راکتس با رکورد شکنی هاردن، پارکر با پیروزی سان آنتونیو را ترک کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید