مهابادی: گفتم بشین و اخراج شدم

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم شهرداری ماهشهر می گوید داور چهارم بازی این تیم با خونه به خونه او را بی دلیل از زمین اخراج کرد.

مهابادی: گفتم بشین و اخراج شدم

داوود مهابادی، سرمربی تیم شهرداری ماهشهر در گفت وگو با خبرنگاران، درباره تساوی تیمش برابر خونه به خونه در چارچوب هفته یازدهم دسته یک اظهارکرد: ما این بازی را در چمن مصنوعی برگزار کردیم و شرایط بازی برای ما مقداری مشکل بود. در این بازی دو نیمه متفاوت شاهد بودیم. نیمه اول بازی بهتری را ارائه کردیم و چند موقعیت صد در صد گل را از دست دادیم. در نیمه دوم تیم حریف به ما فشار بیش تری آورد و کار را برای ما سخت کرد، اما ما هم در نیمه دوم می توانستیم به گل برسیم.

او ادامه داد: در مجموع نتیجه مساوی نتیجه عادلانه ای بود، اما ما به این نتیجه راضی نبودیم.

مهابادی در مورد عملکرد داوری اظهارکرد: داور قضاوت بدی نداشت، تنها نکته ای که این جا قابل ذکر است این است که داور یک پنالتی 100 در صد را برای ما نگرفت و این تصمیم تاثیرگذار باعث شد تا نتیجه بازی آن چه که می خواهیم نشود. داورم چهارم این بازی برخورد خوبی با من نداشت. او من را بی دلیل اخراج کرد. مربی تیم مقابل یک چیزی به من گفت و من هم در جواب به او گفتم بشین و بعد داور چهارم بعد از آرام کردن مربی تیم حریف من را از زمین مسابقه اخراج کرد. اگر با یک بشین گفتن قرار است ما اخراج شویم دیگر این کلمه را به زبان نمی آوریم.

مهابادی درباره شرایط تیم شهرداری ماهشهر اظهارکرد: ما در آغاز فصل لیگ دسته یک عملکرد بدی داشتیم، اما به مرور توانستیم از بحران عبور کنیم و روند بهتری داشته باشیم. ما در چهار بازی اخیر خود سه بازی خارج از خانه داشتیم و یک بازی را داخل خانه انجام دادیم و در مجموع این چهاربازی موفق شدیم 6 امتیاز کسب کنیم که اگر بازی دیروز هم با پیروزی پشت سر می گذاشتیم این امتیازات بیش تر از این می شد. در مجموع شرایط تیم رو به رشد است و به آینده امیدواریم.

سرمربی تیم شهرداری ماهشهر در انتها اظهارکرد: از هیات مدیره کمال تشکر را دارم و از مردم دلسوز ماهشهر که حامی این تیم است، نهایت قدردانی را می کنم. ما در هفته آینده بازی مهم و سختی با مس رفسنجان داریم که امیدوارم بتوانیم این بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم تا صندلی بهتری در لیگ به دست بیاوریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2727

به "مهابادی: گفتم بشین و اخراج شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهابادی: گفتم بشین و اخراج شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید